Gå til innhold

Spørsmål om søskenforsøk - håper det er noen her som kan svare...

Anbefalte innlegg

Hei.

Vi er så heldige å ha fått en nydelig sønn i desember etter ICSI-forsøk på Riksen, og lurer nå på når det er lurt å sette igang med søskenforsøk? Vi har egg på frys som vi håper kan brukes, så deter ikke snakk om lang køståing i første omgang.

Er det slik at jeg må ha fått tilbake mensen og ha sluttet å amme, eller kan jeg fortsatt amme noe år vi skal igang?

Noen med egne erfaringer?

mvh

Fortsetter under...

Jeg lurer faktisk på akkurat det samme - har egg på frys jeg også. Men har akkurat satt inn egg. Så jeg vet ikke hva som skjer enda. Vil gjerne ha enda et barn - så har lyst til å prøve igje tidligst mulig. Hvis vi nå lykkes da. Lykke til!!

hei.

Fikk en nydelig sønn i august på fryseforsøk.I følge Porsgrunn så de helst at barnet var bort i mot ett år før man startet m søsken forsøk.Man måtte ha fått tilbake mensen og sluttet helt å amme.vi er også ivrige etter å komme i gang igjen (har 3 egg på frys).

Annonse

Hei jones:-)

Så hyggelig å se nicket ditt her inne. Kan ikke hjelpe deg med sprøsmålene dine, men mener å ha hørt at klinikkene ønsker det skal gå ca. et år før man setter i gang med søskenforsøk. Etter som det ikke er lenge siden gutten din komme har du det sikkert ikke veldig travelt med nr. 2, men det kan være lurt å kontakte Riksen nærmere sommeren for å sjekke ventelister osv.

Kos deg som mamma så lenge - vi "høres":-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...