jons_gravid Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Hei. Vi er så heldige å ha fått en nydelig sønn i desember etter ICSI-forsøk på Riksen, og lurer nå på når det er lurt å sette igang med søskenforsøk? Vi har egg på frys som vi håper kan brukes, så deter ikke snakk om lang køståing i første omgang. Er det slik at jeg må ha fått tilbake mensen og ha sluttet å amme, eller kan jeg fortsatt amme noe år vi skal igang? Noen med egne erfaringer? mvh
Hegemus Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Heisann... Mensen må være tilbake,og du kan ikke amme... Det var beskjeden jeg fikk da jeg spurte.. Ønsker deg masse lykke til ja.. kosog klem
Tinna*med nytt barn i juli!* Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Jeg lurer faktisk på akkurat det samme - har egg på frys jeg også. Men har akkurat satt inn egg. Så jeg vet ikke hva som skjer enda. Vil gjerne ha enda et barn - så har lyst til å prøve igje tidligst mulig. Hvis vi nå lykkes da. Lykke til!!
mamma igjen?? Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 hei. Fikk en nydelig sønn i august på fryseforsøk.I følge Porsgrunn så de helst at barnet var bort i mot ett år før man startet m søsken forsøk.Man måtte ha fått tilbake mensen og sluttet helt å amme.vi er også ivrige etter å komme i gang igjen (har 3 egg på frys).
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 Heisann:) Man må være sluttet å amme minst en mnd før nytt forsøk,og mensen må være kommet ordentlig tilbake:)Dette er på Haukeland.
Tellefanten Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 Mensen må være regelmessig og du må ha sluttet å amme minst 2 mnd før nye forsøk fikk jeg vite. St Olavs
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 13. februar 2007 #7 Skrevet 13. februar 2007 Hei jones:-) Så hyggelig å se nicket ditt her inne. Kan ikke hjelpe deg med sprøsmålene dine, men mener å ha hørt at klinikkene ønsker det skal gå ca. et år før man setter i gang med søskenforsøk. Etter som det ikke er lenge siden gutten din komme har du det sikkert ikke veldig travelt med nr. 2, men det kan være lurt å kontakte Riksen nærmere sommeren for å sjekke ventelister osv. Kos deg som mamma så lenge - vi "høres":-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå