Gå til innhold

Reductil og hodepine


Blenda22

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt Reductil i ei uke nå, og har de to siste dagene vært plaget med hodepine. Må jeg slutte på de pga det? Noen som har erfaringer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De første to ukene var jeg plaget med hodepine, den kom og gikk litt. Men det har heldigvis gitt seg:) Hvis du leser i pakningsvedlegget står hodepine som en av de mulige bivirkningene, og at det gjerne gir seg i løpet av de første fire ukene. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser du nok da? Kanskje det kan være det at du får i deg for lite mat.. Ellers kan det være en bivirkning ja som lydia skriver over her :) Håper det går over snart da & god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det skal man ikke gjøre! Ei heller mens man ammer!

 

(fra http://www.felleskatalogen.no/pasientutgave/ :

 

Det er mulig at fosteret kan påvirkes. Preparatet må derfor ikke brukes av gravide. Kvinner i fruktbar alder må bruke sikker prevensjon ved behandling med Reductil.

 

Rådfør deg med lege dersom du er gravid.

 

Det er mulig at barn som ammes kan påvirkes. Rådfør deg derfor med lege før bruk ved amming.)

 

Når man er gravid er man jo bolig for et lite knøtt som trenger sunn, riktig og god næring, så kampen mot kiloene får man ta i etterkant, er nå min mening;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Da får jeg bare håpe på at det går over :) Vil jo nødig slutte på dem, for de funker jo!! Jeg er ikke gravid, nei (har en sønn på 9 mnd).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...