Gå til innhold

Oppdatering fra meg! Verdens verste uke:-(

Anbefalte innlegg

Mandag for en uke siden var jeg til uttak. Fikk ut 14 egg. Egguthentingen var vond, men det som fulgte verre. Jeg ble svært dårlig utover kvelden og havnet til undersøkelse på gyn avd. Jeg ble lagt inn og tatt masse prøver av. Det så ut som overstimulering samt en infeksjon. Jeg bel bare sykere og sykre dagen som kom. Kunne ikke gjøre noe selv, væske i buken, tømming uten hell to ganger fra skjeden, dette var utrolig smertefullt. Jeg har spydd opp alt jeg har fått i meg og bare samlet mer og mer veske for hver dag, store pusteproblemer og fryktelig vondt i rygg og mage...

heldigvis ble syv egg befruktet, topp kvalitet og 6 stk fryst. Jeg var for syk stil å sette inn, og det ville antagelig forverret tilstanden min, så jeg er uheldigvis ikke ruger nå...

Så i dag en uke senere er jeg endelig utskrevet. Lagt på meg 10 kilo væske på 6 dager, Kan ikke gå på do eller dusje selv...Vondt...

Heldigvis har mannen vært fantastisk hele tiden og det har hjulpet litt.

MEN overstimulering er ikke til å spøke med.....Fytti Helxxxx for eiuke. Ønsker ingen andre dette.

Nå sitter jeg bare å tenker at detblirbare di fryseforsøkene på oss nå. Så tror jeg tar en pause herfra nå. Vet ikke om jeg noensinne orker å gå gjennom IVF igjen. For meg er dette nok.

Nå får vi da håpe at jeg med tiden glemmer dette å fortsetter hvis ikke fryseggene sitter, men akkuratt nå virker det ganske fjernt.

Men takk for alle svar jeg har fått her inne, og hvis nen vet hvor lang tid det tar før vannet er ute av kroppen vil jeg gjerne vite det, føler meg som en flodhelst....

Nå får jeg røve å sove litt, endelig godt å være hjemme i sengen.

Natta

Fortsetter under...

Med saa mange egg haaper vi at en sitter saa slipper du aa gaa igjennom det hele igjen og du vet at alt var verdt det da... Lykke til og god bedring..

PS, kanskje proev aa drikke litt groenn te for aa faa bort vannet i kroppen?

Huff dette høres ikke godt ut. Stakkes deg:(

Skjønner du blir skremt, og vi får håper det klaffer på fryseforsøket. Du er jo heldig tross alt som fikk egg på frys:)

Hvis det er så ille at du må gjennom en runde, til be om ekstra oppfølging/ekstra UL underveis + lavere dose medisin. Jeg har selv vært på ca 5 UL i løpet av de 12 dagene jeg gikk på sprøyter og har sett hvor raskt folliklene vokser. Kanskje det går ann å forhindre det neste gang, hvis det blir en neste gang da. Det blir det ikke, for du SKAL bli gravid nå:-)

Håper formen snart blir bra og du kan bli ruger på frysegullegget som bare venter på å komme inni livmoren din.

Klem

Stakkars deg,fikk så vondt av lese innlegget ditt....håper virkelig du blir snart mye piggere.

Overstimulering,angst for det,var en grunn til at jeg valgte å droppe hele IVF på høsten....i siste liten.Er så livredd for akkurat det du nå har fortalt....nytter liksom ikke hva folk sier til meg:-(

Ønsker deg virkelig god bedring!Heldigvis har du egg på frys,om du skulle bestemme deg for en ny runde...engang lengere frem i tid*

Trøste klem fra nord***

Annonse

Herregud det hørtes helt forferdelig ut!!!

Ikke rart du er skeptisk. Alt forbundet med smerte er sikkert uaktuelt for deg nå..............

Veldig godt at du fikk 6 egg på frys, etterhvert vil jo sikkert denne opplevelsen blekne og da er du nok klar igjen:o)

God bedring stell pent med deg selv!!

klem

huff ,,,,,,skjønner du har hatt en grusom uke...

jeg var på nippen til og bli overstimulert " hadde 30 eggposer" og skjønner nå at jeg var heldig som bare slet med mageproblemer/værking i buken...

jeg ble også kjempe glad da jeg fikk egg på frys,for det frister lite og gå igjennom stimuleringen igjen..

håper du blir bedre og at et fryseforsøk er rett rundt hjørnet :0)

en st000r trøsteklem fra meg

ÅH herregud!!!STAKKARS deg!!!

HM.......nå er jeg bekymra her altså,skal man våge dette da????

ja-ja,nei-nei som rødnissemor sier....

Intet vinner den som intet våger!!!

Ønsker deg riktig god bedring og håper du våger deg ut i "dette" i gjen!

Trøsteklem er sendt over til deg!

KLEM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...