silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Er det noen andre som fortsatt er våkne og prate syke?
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2007 Veldig stille her i kveld/natt, pleier å være litt mer aktivitet. Hvordan ligger du ann i løypa? Har du lenge igjen til termin, er det første, hvor i landet? Jeg har nå 10 dager igjen, venter stor gutt og det er min første. Jeg bor på vestlandet.
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Hehe.. -ligger fint an i løype, høygravid idag (siden det er etter midnatt) -vår første ja, gleder oss kjempemasse! -vestlandet her også! litt utenfor stavanger hvor hen på vestladet bor du/dere? hatt et fint svangerskap?
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2007 Bor i Haugesund så det er ikke så fjernt fra hvor du bor. Har hatt et tungt svangerskap med kvalme og bekkenløsning og jeg er student på toppen av det hele. Men har egentlig ingen grunn or å klage jeg er jo heldig som får oppleve det å gå gravid. Jeg har samboer (forlovede) og vi er 21 og 23 unge med andre ord, ble tatt litt på senga av hele graviditeten. Jeg gikk på pillen og glemte ikke en eneste, en gynekolog hadde også sagt at jeg ville ha problemer med å bli gravid, og sambo er trailer sjåfør. Gravid mot alle odds her (eller kanskje ikke) Har du hatt et fint svangerskap? Gleder du deg til fødselen? Er du alene/sambo/gift ? Hvor gammel?
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 å? problemer med å bli gravid? pga du gikk på pillen, eller noe annet? Selv har jeg pcos, så det gikk en stund og noen kurer før det klaffet for oss. Er lykkelig gift med en flott mann Jeg er 23, han er 26. Har hatt et kjempefint svangerskap, ingen plager. Begynnte å få vondt i bekkenet rundt jul, så nå er jeg sykemeldt frem til permisjon. Gleder meg til fødselen ja, og du?
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2007 Gleder meg veldig til fødselen, er jo 1 gangs og naiv, har ingen peiling på hva jeg går til og det er sikkert like greit. Gynekologen sa aldri noe annet enn at jeg mest sannsynlig ville ha problemer med å bli gravid pga en betennelse i livmoren for 2 år siden men han tok tydeligvis feil. Har kun hatt problemer med å la være å bli gravid, hehe men det lille gullet er hjertelig velkommen selvom det ble noen år før vi hadde planlagt det. Du trenger ikke svare hvis du ikke vil men nå lurer jeg veldig, hva er pcos?
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 huff da, hørtes ikke bra ut.. Har dere satt dato for giftemålet? Gled deg! Det er kjempegøy! pcos - kort forklart (i min situasjon): ikke el av megselv, problemer med insulin (la på meg veldig mye når jeg sluttet på pillen), uren hud,økt hårvekst.. hormonproblemer rett og slett.. Fikk insulin/diabetes medisin og hormoner for å hjelpe på å få el..
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 13. februar 2007 #9 Skrevet 13. februar 2007 sovna du? jeg gikk og la meg.. Du får ha en fin natt videre! Snakkes sikkert senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå