Gå til innhold

Juni: Har dere begynt å tenke på neste mann???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er såå babysyk jeg, men mannen min vil ikke:(

 

Ikke enda iallefall, kjedelig.......Håper han vil en gang.......Snart,hihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det blir med tanken en gooood stund til tror jeg :-) For å være ærlig så synes jeg det ville blitt for slitsomt med to tette. De skal jo følges opp, og da er det viktig at man vet at man har tid, energi, økonomi og bolig som tilsier at det går bra. Det har ikke vi. Kjøpte oss en treroms i høst, og vi trives så godt at vi ikke vil flytte med det første. Og det er uaktuelt å bo her på 65kvm med to unger. Energien er det ikke mye igjen av når dagen er omme, så jeg får vente noen år til og se om overskuddet vender tilbake etter hvert. Dessuten vil jeg jobbe en stund før nestemann kommer. Jeg blir 25 og samboeren min blir 26, så jeg føler vi har all verdens tid på oss fremdeles. Alt rundt det å få barn var helt fantastisk for oss, ingen komplikasjoner under graviditet eller fødsel, så jeg frem til neste gang. Vi har snakket om at vi gjerne kunne tenke oss et sted mellom to og fire barn, det kommer jo litt an på hvor krevende unger man får. Noen har jo et veldig medgjørlig vesen, mens andre barn trenger mye alenetid med foreldrene sine. Så vi må nok ta det litt som det kommer. Men om jeg skal gjette, tipper jeg vi prøver igjen om tre-fire år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeppz, har lyst på en til men venter med prøvingen til høsten, sånn at det blir ca 2 år mellom nr,1 og nr,2:) Har alltid ønsket oss to tettinger, gler oss masse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp! ikke begynt på prevansjon etter fødsel, men håper igrunn at jeg ikke blir gravid sånn helt med en gang...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper og tror at jeg kommer til å holde meg til samme mannen hele livet jeg, da!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HA HA HA HA HA HA HA!!!

 

Hvis man snur "godviljen" til, er overskriften LITT misvisende!

 

 

 

 

Vel... Jeg har jo allerede to unger jeg da. Men vil gjerne ha flere. Jeg tenker at vi venter ei stund, om ikke fullt så lenge som forrige gang - da ble det 5 år og 4 måneder mellom. Jeg er bare 31 år (noe mange her sikkert synes er nokså gammelt!), så jeg har det ikke så veldig travelt. Har liksom "sikra" meg med to stykker nå. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!!! Ønsker oss to tette vi; men jeg har ikke fast jobb: Hadde egentlig lyst på det før nr 2 var i magen. Men da kan det hende vi må vente lenge... Så det spørs; tror ikke vi klarer å vente så lenge! Blir 30 i høst og har tenkt oss tre barn, så der er vel bare å sette igang :)

Veier for og imot hele tiden.

Hadde et ganske slitsomt svangerskap sist; kvalm de første tre og de siste tre mnd. Gikk 14 dager over termin; noe som kjennes ut som en evighet og hadde en tøff fødsel; men alt det var glemt før vi reiste fra barsel og har i de siste mnd vært klar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det har vi - vi kan ikke regne med å få barn så lett, så vi dropper vel prevansjon om ikke altfor lenge?? Litt skummelt også siden jeg blir så inni hampen dårlig som gravid. Var kjempesyk i hele svangerskapet denne gangen, hyperemesis og blødende magesår og 5 sykehusinnleggelser. Så ser ikke på det som en fest å skulle ha det slik igjen og klare å ta vare på lillegutt samtidig :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har overhodet ikke begynt å tenke på nestemann:) Jeg har alltid sagt at hvis jeg skulle ha barn skulle det bli med det ene:) og det holder helt fint:) sambo vil gjerne ha 3 barn så vi driver å forhandler...:) vi har vel egentlig blitt enige om å møtes på midten! men det blir enda noen år til...4-6 år tenker jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i gang med prøving på nr 2. Vi begynte å prøve når Noah var 6 mnd. Var kvalm i 8 mnd og slet veldig med bl. Var sm i 6 mnd pga det og 2 mnd pga ekstrem svangerskapskvalme...

 

Hadde det ikke så godt, men de smerten er glemt.. Ønsker oss så en til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg er klar for neste!

Sambo også egentlig... Men vi venter av pratiske grunner...

 

Nå lever vi på en lønn, og i en knøtteliten leil...Merker at det er trangt allerede, nå som hun har begynt å pile rundt og utforske...

Tenkte og prøve til sensommeren, så jeg får studert et år, og opparbeida rett til permisjonspenger =)

 

Gleder meg allerede!!

Vil ikke ha mer en et par år i mellom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenkte at vi skulle prøve på en til om noen måneder sånn at babyen kommer på nyåret (08). Men akkurat nå for en time siden fant jeg ut at jeg var gravid igjen og det var ikke planlagt. Er igrunn ganske fortvilet for jeg vet ikke om jeg orker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammaen til amadeus....

 

vi venter også en til..heller ikke planlagt..men men.....vi gleder oss nå..selv om det er utrolig tungt....spesielt siden vi har en som ikke vil sove....og jeg er myyyyyyyyye alene, siden gubben jobbr i forsvaret og dermed reiser mye.....men alt går...=) de får jo mye glede av hver andre....

 

så selv om du kanskje får noen mnd med kvalme sånn som jeg ( spyr hele tida =( ) så går det nok bra:)

.. bare tenk på hva du får utav det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er det vanskelig å se positivt på det, men det kommer nok!! Skjønner bare ikke at jeg kan være gravid for vi har vært nokså forsiktige, er nok super fruktbar, hehe. Jeg var kvalm til langt ut i uke 22 hvertfall, så gleder meg ikke. Når skal du ha neste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 september har jeg termin.....så det ble to rimelig tette ja :) huff får håpe du ikke blir så dårlig denne gangen...

 

ja vi hadde bare en runde i desember...men det skulle ikke mere til....fort gjordt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer da mamman til amadeus,d går nok bra.

Vi har også lyst på en til,men venter nok litt til,kansje begynne å prøve i slutten av året el på nyåret.får se ossen ting er da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...