Gå til innhold

kjøpt bilsete idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

og er veldig fornøyd.. ble akta graco med 2 baser, veldig greit når vi har 2 biler..

hvilke seter har dere andre kjøpt/ tenkt til å kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt Maxi Cosi cabriofix med base. Gleder oss masse til å bruke den, synes den er så fin:-)

Skrevet

acta graco duologic her

Hvor mye var det for ekstra base?

Skrevet

vi kjøpte det brukt.. det var kjøpt nytt i september og fulgte med 2 baser. kjøpte det for 1000kr, syns det var en ganske grei pris. tror ekstra base koster rundt 700kr nytt

Skrevet

Oi - det var knallbillig!

Vi kjøpte nytt. Jeg vurderte lenge om jeg skulle kjøpe brukt og evt bruke bagen som er godkjent de første mnd, men endte opp med sete. Det går fra 0 - 18 kg, så vi har sete fram til ca fire år.

Fant heldigvis samme sete som i butikken til rabattert pris i den fargen jeg ville ha :-)

Skrevet

Bestilte sete på nett - ble henta av en bekjent som bor i nærheten.

Skrevet

ja ganske fornøyd med kjøpet.. gleder meg så masse til å bruke det:) det var jo veldig lurt å kjøpe 0.18kg da.. vi kjøpte 0-13. samboeren min sa: ja vi har vel det setet i 4-5 år? ha ha ha..... han fikk litt sjokk når jeg sa at vi hadde det i rundt 9mndr-1år:)

Skrevet

Jeg har oxo kjøpt det akta greco sete med base! vi ble ikke rådet til å kjøpe det nye for da bestemmer du nå at barnet ditt skal sitte bakover vendt til den er 4! tror det vi kjøpte er genialt!n =)

Skrevet

*flire*

Ja, det var det vi også tenkte siden det er et ganske dyrt sete. Det er også med isofix slik at det passer perfekt i vår bil. I tillegg er den en "arm" ned bak som gjør at det står stødig. Det kan også vendes både forover og bakover. Gubben ble lykkelig da han så at det gikk an å kjøpe hjul å ha under. Jeg tror neppe en liten unge synes det er så gøy å se ørten bein da men...

Ja, de mannfolk henger ikke alltid like mye med ;-).

Praktisk med base da :)

Skrevet

he he.. nei de gjør ikke det gitt:) veldig praktisk med base.. og veldig praktisk at det kan brukes uten basen også..

Skrevet

men kan du snu det begge veier??? vi fikk vite at det bare må stå bakovervendt!

Skrevet

tror ikke jeg kan snu mitt begge veier.. må nesten ta en titt i bruksanvisningen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...