Gå til innhold

noen som vet helt sikkert at de har hatt festesmerter? og hvordan var det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei fant!!!

Jeg fikk en blødning (trodde det var spotting og ekstra tidlig mens.... har vært plaget med det...) ca. 7 dager etter el. Jeg ble kjempesliten, var på jobb. Måtte gå på do og legge meg ned på badegulvet i noen minutter. Følte egentlig som om mensen var rundt hjørnet og jeg kjente meg litt ør, hadde behov for å legge meg litt ned...

Vet ikke om dette var noe til hjelp, kanskje andre har annerledes erfaring:)

Lykke til ihvertfall!

kom ikke noe spotting, men kjentes ut som skikkelig menskrampe. tok skikkelig tak 3-4 ganger, så gav det seg..

slik jeg forstår det så var du gravid?

Gratulerer så mye..

Njaei. Jeg VET ikke at jeg hadde festesmerter, men jeg husker at jeg kjente et skikkelig stikk i livmorområdet en dag i forrige uke. Det kjentes ut som jeg fikk en strikkepinne gjennom magen og varte bare i 1 sek. Har hatt noen lignende smerter i sidene (eggstokkområdet) rundt eggløsning, ellers har jeg ikkje kjent noe slikt før.

Og nå er jeg GRAVID!! :)

alle husker vi vel hvordan det kjennes ut når man tar celleprøve.. kjentes ut som om det var ti slike på en gang. dette gjenntok seg 3-4 ganger.

har vondt i nipplene i dag.. hadde det på søndag og..

tror jeg begynner å bli tullete jeg.

selv om det står 4 pp så har vi ikke brukt prevensjon på 1 år nå i mars. er kun 4 pp siden vi virkelig sa vi skulle prøve..

hadde håpet det skulle sitte en liten spire snart......

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...