Gå til innhold

Hvor store er dere?

Anbefalte innlegg

Jeg er 178 cm høy og veier 115 kg.

Veide nesten det samme da jeg ble gravid med datteren sp jeg er ikke særlig nervøs for kommentarer. Bruker samme lege og jordmor kjenner jeg fra før.

Det spiller ingen rolle hva dere veier, men det er litt kjekt å vite hvor vi har hverandre!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8203475-hvor-store-er-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe... det kommer nok ann på hvem man spørr det! Jeg får ikke noe mindre tillitt til en anonym person, når det gjelder slike personlige spørsmål! Et hvert oppegående menneske forstår vel at dette er et tema som enkelte har behov for å å være anonyme med? Men som man allikevel har behov for å snakke om! Du får snakke om din egen tillitt, men du trenger ikke snakke for resten av folka, for tror nok det er ganske mange som er uenig med deg og din mangel på respekt og forståelse for andres følelser!

Annonse

Annonse

jeg er 158 og veide 85 da jeg ble gravid. Har hatt et forferdelig 1 trimester så har nå gått ned til 81. er i 13 uke......

har hatt litt problemer med legen min og vekta mi tidligere ( uten at jeg var gravid....hun skal slanke hele verden.....) men da jeg skulle ha første svangerskapskontroll, var hun kjeempehyggelig og nevnte ikke noe på vekta mi i det hele tatt.....nå gruer jeg meg til time hos jordmor neste uke.....sukk...håper hun er koselig......

Når "alle" dåke er 178cm blir vel eg med mine 174cm ein pusling ;-p

Er i alle fall 174cm og 96kg. Har gått ned frå 109kg sidan juni i fjor. Er no veldig nygravid, så vekta er den same.

Er tyngre no enn forrige gang, så eg kvir meg litt til legebesøk og sånn, men det går vel greitt det og. Kjem til å følge ca Grete Roede-opplegg i svangerskapet. Eg skal ikkje legge på meg eitt einaste unødvendig gram (altså som er forårsaka av for masse mat eller for usunn mat)!

Hadde ikke veid meg på lenge før jeg ble gravid, så jeg var ikke helt sikker på startvekta. Sist jeg veide meg var jeg 122 kg, men nå ligger jeg på 128 kg er 15 uker på vei. Er forresten ca 180 cm høy(kiloene er heldigvis veldig godt plassert rundt om i kroppen så jeg ser ikke sååååå stor ut).

168cm ca og var rund 99 i august og nå veier jeg rundt 105kg... har kun fått mage jeg da, og guttn ligger langt bak, så har minsket i meg selv tror jeg :P føler ikke at jeg har gått opp så mye, men merker det at jeg veier over 100kg igjen etter å ha stått og gått en stund... skal jammen ta meg ned i vekt ja, etter jeg har fått pressa ut keisern vår :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...