EvyHO Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Jeg og kong vinter var litt uenige om hva som var riktig hastighet... Kjørte i 40-50 km/t da jeg fikk sleng, ble slengt ut i grøften bilen snudde seg 180 grader og jeg satt rolig og så på at bilen tok sikte på en lyktestolpe.... Fine, vakre bilen min, dette blir DYRT: POKKER! Ble redd for babyen med en gang, men roet meg litt da hun våknet... Reiste selvfølgelig på legevakten og han målte blodtrykket og tok fosterlyden; det var normalt. Jeg sa som det var, at min bekymring er at fødselen nå plutselig skal begynne i natt (er 29-+1), da sa han bare at "ja, ja, men nå er jo babyen så stor at den vil overleve...". Jeg regner ikke med at det skjer (og håper virkelig ikke det, selv om jeg ikke liker å gå gravid...), men bekymringen er jo der uansett, hadde virkelig hjerte skikkelig i halsen og det det smalt ganske godt... 3 biler hjalp meg med å få meg opp så det var i alle fall en flott opplevelse :-)
kfitjar Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Uff da....stakkars deg! Godt å høre at det gikk bra, og håper babyen ikke har tenkt seg ut med det første. Du får ha lykke til videre og kjør forsiktig! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå