Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Når jeg har ligget en stund på den ene siden i senga og snur meg over på ryggen eller på den andre, så verker det noe helt forferdelig i bekkenet! Verken går over etter en liten stund. Er det bare kroppen som er litt tung for tiden?
Nr3 fikk en gutt Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 sikkert ! sjøl har eg ik ont i bekkenet,men en helt sykt intens brennende svie-følelse i hofta alt etter kosn sie eg ligg på...
Stirra ner 32+5 Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Jeg får også vondt om natten... Hjelper litt å ha en pute mellom bena, prøver å avlaste litt. Men merker at det blir litt ensformige liggestillinger for tiden, jeg er vant til å ligge på magen :0(
snartmammapåny Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Har det slik jeg og. Gruelig vondt, tror det er bekkenet som stivner til når jeg har ligget en stund på den ene siden. Tror det er bekkenløsningen som verker. Kjenner og at jeg stivner når jeg har sittet lenge i stolen å skal røyse meg å gå litt.. au au..
Enliiitentil? Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 Skriver under her jeg... samme følelsen... blir også sånn "anstrengt" eller "anspent" når jeg har spist, sitter med ryggen inntil sofaryggen osv. Tror det er myyye som presser på nå ja. Er 34+3...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå