Gå til innhold

ESUPERSTAR :)


Stor_smil

Anbefalte innlegg

Er såååå utrolig glad for at du har en liten spire i magen, tenker på det hver dag og smiler fra øre til øre. Gleder meg til å se magen vokse seg stor og fin, til den dagen jeg kan kjenne de små føttene sparke, til den dagen jeg får en telefon om at: nå er du i fødsel. Tiden går kjempefort, selv om det virker som en hel evighet, ta vare på hvert eneste minne. Og skriv ned dato på alt som skjer, er så koselig å se tilbake på senere. Anbefaler deg å benytte dagboken her, eller en annen, skriv ned hvordan du har det hver eneste uke.. jeg angrer på at jeg ikke gjorde det.. :) Husk at jeg alltid er her for deg når du trenger meg, og ikke trenger meg..hihi :) Og når babyen er her.. så får du heller bare hive meg ut døren når du syntes jeg har tilbragt litt vel mye tid sammen med dere :) For å si det sånn.. dere har en fast barnevakt :) Kjempeglad i deg vennen. Du betyr masse masse for meg!

Stor klem fra Tante I ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hallo storesøster :D

dette var gøy :) jeg skal prøve å følge rådene dine, og så ska eg svare deg litt mere en annen dag. for i kveld er jeg bare dåååååååårli

 

kjempe glad i deg beste søster i verden :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...