Gå til innhold

Vært på UL: jenta er en gutt!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oj... det må ha vært et sjokk!!! hvor langt var du på vei når dette kom frem?! Vi fikk vite jente på ordinær ul ,men har fått det konstantert på 2 andre UL av forskjellige folk at det fortsatt var en jente.. ville nokk fått sjokk om det plutselig var en tissefant der:) hehe

oi oi!! FOR en overraskelse!! :)

vedder på at dere ble en smule sjokket, ja!! man stoler jo igrunn en del på den ordinære ul, men her er jo et eksempel på at det KAN være feil. jeg venter jente. fikk vite det på ordinær ul, og har hatt to ul etter uke 30 som har bekreftet dette. :) så jeg stoler på det.

uansett, lykke til videre!! det er veldig gøy med gutter også!! ;) det viktigste er jo at barnet er friskt og raskt. :)

UL var i dag, i uke 36. Er bare glad jeg hadde denne UL slik at jeg slapp å få dette sjokket når barnet kom ut. Men det er veldig rart, må jo på en måte ta "farvel" med jenta og bli kjent med lillegutten.

Lurer egentlig på hvor vanlig dette er, at jordmor tar feil ang kjønn ved ordinær UL?? Andre som har opplevd dette?

Åååå, huff!!!

Jeg har vært på 3 UL der legen + JM har sagt at vi venter jente.

Men tenk om de tar feil også.... Satser på at de har rett... Og at det ligger en jente i magen...

Skjønner deg, for et sjokk du fikk da.. Hadde vært utrolig sjokk hvis jeg føder en gutt når jeg har vært forberedt hele svangerskapet på at det skulle være jente...

Ja, du får ha lykke til, 4 uker igjen, ikke lenge til nei!!! :)

Klem

det er nok oftere at de tar feil med hensyn til jente i forhold til gutt! Ser de en tissefant så ser de som regel riktig. Vår lille i magen lå litt rart da vi var på UL og da jeg spurte hva det var, sa jordmor at hun var usikker. Hadde ikke sett noen tiss ihvertfall sa hun, og lette febrilsk for og få et godt bilde. Etter litt søk mente hun og få frem tre strek som hun tolket som kjønnsleppene sa hun og konkluderte med jente, men jeg for min egen del holder fortsatt muligheten for gutt åpen.... Vi har gutt og jente fra før vi da.

Annonse

Oi, det må jo være en overraskelse, ja! Men greit at dere fikk vite det nå, da.. Bedre det, enn akkurat når han kommer ut liksom.. hehe

Vi har fått høre at det er gutt 2 ganger på ul, hun første sa det ikke var tvil, hun andre sa bare, jada, det er gutt, ja, så det tror vi på! :-)

Ei venninne av meg fikk vite på to Ul'er at dem venta jente... heldigvis gjorde dem ikke stor innkjøp av rosa og jente ting, for da hun fødte fikk både hun og samboeren seg en overraskelse.... var en tissefant der det ikke skulle være noe... så det kan skje feil for å si det sånn....

jeg skal på ny Ul på tordag, så kanskje får vi se da hva det blir.... knøttet var veldig skjenert sist, så da fikk vi ikke se noe som helst.... gjør ikke noe om vi ikke får se det nå heller... er jo kun fire uker igjen + -....

Oj oj oj!!! Det må nok ha værft litt av et sjokk ja. Jeg venter selv jente, men har bare vært på ordinær ul + 1 3D, så nå blir jeg litt engstelig jeg da... hehe... Så på alt tøyet vi har kjøpt her om dagen, ikke mye der som også kan brukes til gutt nei.... Men jeg har hatt jentefølelse helt fra starten, så jeg er ganske sikker på at det er riktig. Men, jeg prøver å ha det i bakhodet at det kan være en gutt. :)

tihi.. bra det er flere.. min gutt i uke 17, ble til jente i uke 30..! :)

ikke så ofte de tar feil den veien.. men det var litt rart å "ta farvel" til gutten, og begynne å tenke jente da.. men nå tror jeg liksom ikke helt på det jeg!? Greier ikke å se for meg hverken jente eller gutt!

hvilken UL ville dere stolt på???

(legene brukte lang tid på å se det på begge..)

Oiiiiiiiiii... Det må ha kommet som ett sjokk... Jeg skal på ul til mandag igjen.. Vi fikk vite vi skal ha jente på ordinær ul, så nå ble jeg veldig spent her... He he he, får sjokk hvis det viser seg å være en gutt nå.. Har bytta alle klæra med ei vennine som fikk jente sist og nå venter gutt. Vi fikk gutt først og venter "jente" nå...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...