Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 hei.. jeg har nett vore på ultralyd. uke 35 da. der fekk jeg vite at alt stod bra til med tulla mi.. men.. babyen hadde navlestrengen rett ved munnen, og da sa ul- legen at det jekk som regel bra.. SOM REGEL BRA?? ka mente han med dette, babyen kan ikkje bite den, har jo ikkje tenner, eller? og han spurte og om eg røyker for morkaka var begynt og forkalke seg seg, jeg røyker ikkje, da sa han at den gjorde seg klar for og dø... er det normalt så tidleg? litt uroleg, håper noen har litt mere peiling på dette en meg (sorry om det er litt rotete skrevet)
-Aimee- Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Sa han ikke mer?? Skal du få bli satt i gang eller noe? Tett oppfølging nå på slutten?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 nei han sa ikkje mere, måtte på litt tidleg ul pga er blitt så stor, snart 30 kilo... men har mye vann i kroppen, men tulla i magen hadde det helt fint, er alt 3500 og blir vell større til termin som er i midten av mars.
-Aimee- Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Kan du ikke snakke med jordmor å høre hva hun sier...
mortilverdensbestejente;o) Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 Ikke noe kjekk melding å få. Skjønner godt at du lurer.. Vil anbefale deg å ta kontakt med fastlegen din/ jordmor og forklare at legens svar gjorde deg urolig. Be om et ordentlig svar. Det er ditt barn og din graviditet.. Lykke til- ikke gi deg før du har fått et svar du roer deg med;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå