Gå til innhold

Når skal neste treff være på Munch cafeen (Oslo)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg foreslår onsdag 21. februar kl. 12? Hvem kan/kan ikke da? Egentlig passer alle dager i neste uke forholdsvis godt for meg, men tenkte det var hyggelig med et treff midt i uka :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lyst å komme på treff. Men vet ikke hvor munch cafeen ligger.

Noen som kan forklare det for meg? =)

Skrevet

Jeg er med:) Har ikke store planer for neste uke så alle dager passer for meg også.

Det er cafeen som ligger i Much Museet på Tøyen.

Skrevet

Jeg kunne godt tenke meg å komme en tur:)

Skrevet

jeg vil,men må vente til neste gang.. altså ikke den 21 men en gang etter det=) hvis det blir flere treff da!!

Skrevet

Jeg vil komme den 21. januar! Da er jeg endelig ferdig med dumme eksamener og er fulltidsmamma :o)

Skrevet

Ser ut som om det er såpass interesse at jeg setter opp et treff den dagen på treffsidene.

Skrevet

Kan desverre ikke den dagen allikevel..men kommer gjerne på neste!

Skrevet

*dytter litt*

Skrevet

jeg skal fly til vestlandet den dagen så jeg må nok vente til neste treff da gitt dessverre :-(

men er definitivt med på disse treffene så lenge jeg ikke er bortreist :-)

Skrevet

Jeg kunne gjerne tenke meg å komme en tur, selv om jeg hører til februarklubben egentlig:-)

Skrevet

Hei, desverre er det vinterferie og vi skal til Alvdal... Men neste gang er jeg 100% med!!!

Skrevet

Vekt79: Du er hjertelig velkommen!!!

Skrevet

*dytter*

Skrevet

*dytter litt igjen*

Er jo hyggelig at så mange som mulig i hvert fall får sjansen til å være med :o)

Skrevet

jeg har "kansje " min far på besøk fra evje.. men vis han har reist kan jeg også være med da ?

jeg er også februar jente =)

Skrevet

Jeg var på forrige treff og det var veldig hyggelig!! Dessverre kan jeg ikke denne onsdagen, men jeg blir selvfølgelig med neste gang...!!

Kjersti og Filip

Skrevet

Må se det an litt, har masse ærend neste uke men prøver å komme om jeg kan=)

Skrevet

Hei! Kommer nok ikke på treffet alikevel.. Har fått infeksjon etter nok en operasjon på fredag. Har akkurat kommet hjem etter tredagers opphold på ullevål. Må vel bruke tiden på å komme meg litt igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...