Gå til innhold

yoghurt eller sjokolade?


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

Hjelp..... Har to store sjokoladeplater i skapet.... De roper på meg , enda det er mandag! Er hjemme alene så ingen merker det hvis jeg tar en liten bit?

 

Men på den annen side... yoghurt er ganske godt det og da... og litt sunnere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker ikke yoghurt, jeg... Så jeg vet hva jeg hadde valgt! ;o)

Men hvis du spiser yoghurten, så kan du jo sende sjokoladen til meg i posten.. :oD God idè!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk begge deler ;-)

 

Om du går for det usunne først, kan du jo spise det sunne etterpå - hihi! Får ikke ettersmak av dårlig samvittighet da! Og ja, jeg er utrolig lett å lede ut i fristelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er da! Jeg hadde nok tatt hele sjokoladeplata alene på styrten, jeg..hehe...Kan ikke ha godteri i huset, da spiser jeg alt på en gang, eier ikke viljestyrke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spiser jeg også yoghurt! Og da er det ikke for å glemme de 5-6 seigmennene jeg spiste isted;-) For dette er en ekstra lett yoghurt, nemlig!

Har ikke sjokolade i huset, annet enn de nonstopene som er på den frosne sjokoladekaka, og det som er i pakken jeg skal sende til min hemmelige venn - men da er jeg vel ikke mye til venn om jeg spiser den - hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...