Gå til innhold

Til dere som hater å gå gravid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne vært meg som laget innlegget litt lenger ned her hvilken dag som helst, untatt i dag....

..møtte en veninne jeg ikke har sett på et par mnd. Hadde masse å catch`e opp med da begge to er gravide. Jeg skulle selfølgeig til å fortelle om alle mine plager, og klage litt, og fortelle om hvor drit alt er.....men så spurte jeg hvordan hun hadde det først. Hun fortalte med stor optimismer om hvor heldig hun var...kjempesyk med leddgikt, må gå på kortison+andre sterke medisiner i perioder selv om hun er gravid, ble innlagt på sykehuset da hun skulle ha eksamene sine før jul, kjempedårlig og kvalm og kvalmestillende funker ikke på henne...osv. Men hun klaget ikke. Hun fremstillte det heller som hvor heldig hun var som hadde fått vært på så mange ultralyder(pga den høye risikoen for misdannelser), hvor godt hun ble behandlet på sykehuset fordi hun er gravid, hvor snille de var som tappet hoftene hennes på så kort varsel slik at hun kunne ligge syk i helgene istedet for i uka.....Fy søren jeg valgte bare å holde kjeft om mine "plager".

Tenk så fint om litt flere klarte å få en så positiv vinkling på alt som skjer. Det beste er at til tross for at hun har det 1000 ganger verre enn meg på papiret, har hun det mye bedre med seg selv, det fortjener hun!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gir litt perspektiv på ting ja!!!

Det er lett å sulle seg inn i sitt eget.

Tenker ofte på hvor heldig jeg er, jeg har en sunn og frisk datter. Ingenting er galt med den lille nykommeren. Men når jeg natt etter natt ikke får sove av bekkenplager og sure oppstøt...da glemmer jeg litt hva som er viktig å sette pris på, bare hva jeg har å klage på.

Takk for innlegget ditt! Skal skjerpe meg disse siste ukene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...