Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #1 Del Skrevet 12. februar 2007 Da har jeg fått ordnet med kort og en liten ting til deg idag. Skal få pakket og sendt det i løpet av noen dager Så da håper jeg du har noe i posten innen lørdag eller senest mandag om en uke Beklager at det har tatt litt tid å ordne, vært så mye annet i det siste! Ha en fortsatt koselig kveld Klem fra din hemmelige venn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 12. februar 2007 #2 Del Skrevet 12. februar 2007 Hei du! Jeg som var så sikker på hvem du var sist du skrev, du skrev på en litt spesiell måte, som jeg bare har sett en annen skrive her inne - og nå har du jammen lagt det fra deg også! Så mye for å prøve å være detektiv;-) Ikke noe å stresse med, jeg er sent ute selv, jeg hihi! Jeg er absolutt ikke redd for å bli glemt, jeg! Du kan jo gi meg noen hint etterhvert, da! Vær så snill! (det siste har jeg lært barna mine å si også - spørre pent vet du!) En fortsatt koselig kveld til deg også! I kveld skal jeg se på programmet om hypokondere - den legen der er kjempefestlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå