Gå til innhold

Morkake med blødninger

Spionrumpa

Anbefalte innlegg

Den 16 januar var jeg hos JM for å få høre hjertelyd, den var fin og noen timer senere når jeg hadde kommet hjem fikk jeg plutselig voldsomme kramper og begynte å blø. Jeg kom opp på mottaket på sykehuset og fikk vite at det mest sannsynligvis var morkaken som hadde "løsnet" litt og mest sannsynligvis hadde skapt alle problemene. Fosteret hadde det bra og sprella:) Men når vi var på UL den 24 januar fant gynekologen ut at morkaken satt dypt nede og på bakre vegg (dypt sete!?) Og han sa at jeg mest sannsynlig ville blø igjen, men nå de siste dagene har jeg blødd gammelt blod igjen, med noen "styrt" blødninger. Og har begynt å verke litt igjen, jeg lurer på om dette kanskje er sterkere stikkinger som følger av at livmoren vokser eller om det kan være morkaken som lager problemer igjen... Noen som har opplevd det samme?? Vi skal på UL igjen den 14 Februar...

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Hei! Jeg blør også fra morkaka ser det ut til. Det har vært slik i tre uker nå, utflod med gammelt blod, nytt blod innimellom, men bare to ganger.

Er det vanlig å blø hele svangerskapet hvis den ikke flytter seg?

Legen sa jeg ikke skulle bekymre meg selv om jeg blødde litt gammelt blod og bare veldig lite, men det er vanskelig ikke å bekymre seg når det ikke slutter..

jeg hadde placenta marginalis med styrtblødninger nå og da. det gikk kjempefint, men lå på sykehus stort sett fra uke 27 og ut. ble hastesnitt da jeg blødde veldig når fødselen startet, men har en frisk og fin gutt i dag. har scora kjemprbra på apgar. det er no dritt når det blir sånn. jeg fikk aldri slappet av og var konstant redd, men det gikk bra! lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...