HDEO Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Noen som har vært på innskriving på sykehuset dagen før ks? Jeg skal i morgen og lurer på hvor lang tid det tar og hva de gjør.
T-girl Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Ja, man er oftest på innskrivning dagen før KS'et, da snittet planlegges til et visst klokkeslett og alle formaliteter skal være unnagjord dagen eller kvelden før. Jeg var inne dagen(e) før. Da var det en CTG ("belte rundt magen") for å sjekke babyen, blodtrykk av meg, blodprøver, samt samtale med JM, lege og anestesilege. Samtalene gikk mest på info om prosedyrer/hva som skulle skje fra dem til meg (men alt dette visste jeg jo fra før ;-) I og med at vi bor så nærme sykehuset så dro vi hjem etterpå, og møtte opp fastende grytidlig dagen etter. Tror dette var det hele...
venter bolle nr 2 Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 skal også å skrives inn til KS i morgen. er førstegangsfødende så vet ikke helt hva som skjer, men de tar blodprøver, man får info om hva som skal skje og sikkert samtale med anestesilege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå