chri chri-83 Skrevet 12. februar 2007 #1 Del Skrevet 12. februar 2007 begynner å bli litt bekymret. hun er 5,5 uke, og sover vanligvis flere timer på formiddag/ettermiddag/ kveld og avslutter med nattesøvn på rundt 10 timer hvor hun kun er våken å spiser i 2x15min. I dag har hun kun duppet litt av i 10 minutter i gangen når hun er skikkeli sliten. Trur ikke hun har vondt i magen, for hun virker fornøyd, og ligger liksom bare i sengen/kurven å ser ut i rommet, så glipper hun litt med øynene og så skriker hun når hun mister smokken. Hun har kanskje spist hver 2. time hele dagen. vanligvis spiser hun hver 3-4 timer. Kan hun bli slik våken av økedøgn? hun hadde økedøgn for 1,5 uke siden, da sov hun tungt i mellom spisingen. Er det flere som har det slik? Er det bare det at vi har vært bortskjemt med at hun har sovet så mye? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8201738-jenta-v%C3%A5r-har-ikke-sovet-siden-kl-1030-i-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 12. februar 2007 #2 Del Skrevet 12. februar 2007 Gutten vår sover en del, men har hatt dager der han har vært våken i opptil 5 timer i strekk. Jeg ville vel vært mer bekymret dersom hun hadde sovet veldig mye mer enn vanlig. Dersom hun er våken og virker fornøyd har hun det nok bra. De skal jo bli mer våkne. Du kan trøste deg med noe min mor sa til meg hun hadde lest ; våkne og intr. barn blir ofte mer intelligente enn de som sover hele tiden. Ved gutten vår sitt økedøgn var han våken store deler av døgnet, avbrutt av noen halvtimer søvn innimellom. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8201738-jenta-v%C3%A5r-har-ikke-sovet-siden-kl-1030-i-dag/#findComment-8202444 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå