Gå til innhold

Treff hos meg onsdag


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, på dagtid! Klokka 11? Da vi vanligvis bruker å treffes, men siden vi Oslo-folk må reise så langt er jeg litt usikker på tiden... Det står kanskje på treff-sidene, forresten...

 

Håper bilen din er friskmeldt! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er klokken 11 og utover:-) Kjempe koselig om du kommer mamman til Jørgen! Du kan jo ta toget om bilen ikke virker, bor rett ved stasjonen. tenkte møte dere der så dere finner fram:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har jo SÅ lyst å møte dere....men blir vel langt å reise helt fra vestlandet....hehe!! Men om julijentene noen gang skal finne på å ha en ""landssamling" håper jeg jeg får anledning til å komme...

kos dere på treffet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imårra er en travel dag, men her er min plan :)

 

0900 Kjøre ut og innom bilrep ang bil nr to med rar lyd bak :/

0930 Vaske bil nr 2 med rar lyd bak hehe

1000 Helsestasjon for å veie og måle, litt spent nå:):):)kan vente 1d...får se

1100 Møte Hilde på Kløfta :) håper jeg

1300 MÅ til byen først innom babyshop og så til byen å levere fra meg guttungen til mams klokka 1430

1445 Møte på jobben om lønn og litt krangling hehe

 

Så jeg kommer til kløfta om planen virker, men blir mao bare et par timer da, ok? :):))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, det så ut som en hektisk dag...

Men veldig koselig om du kommer en tur! :o)

 

PS. I en annen tråd her skrev Hilde at hun har bakt sjokoladekake... ;o)

Hvis det kunne friste deg litt ekstra til å komme! Hi, hi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, frister å komme, bare så plutselig så skulle jeg på møte på jobben, egentlig ikke lov å annonsere på så kort varsel så det er en mulighet det blir utsatt til neste uke...men møtet er viktig for meg så jeg håper det blir, men dumt det er på den dagen imårra da...jaja, er Jørgen en engel skal jeg klare alt sammen hehe.

Sjokokake er dæææææææææææili'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg holdt nå akkurat på å bake en sjokoladekake da jeg så tråden fra Hilde... Jeg skal ha treff for barseljentene fra jobben hos meg på torsdag, men har neppe tid til å bake i morgen. Og så fant jeg ut at hvis jeg baker i kveld så kan jeg jo smake et lite stykke nå... ;o)

 

Men jeg har jukset litt, jeg da, TORO har vært innom og hjulpet til. Synes faktisk den langpannekaka er god, jeg. Og så bruker jeg eget fyll til... (Litt flaut å innrømme overfor en konditor at jeg bruker TORO, vet du!) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, var hos mamma istad og kjøpte med meg ferdigstekte sjokomuffins fra Rimi hihi-kjempegode namnam.

Så jeg er ikke kresen på det søte.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...