Gå til innhold

hva slags farge er d på....

Anbefalte innlegg

Skrevet

slimproppen? noen andre som har kynnere som varer 20- 40 sek og 5 min imellom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror du d??? er 38 fullgåtte uker. legen sjekka meg i dag og putta inn metall saken for å åpne nedentil, å d var sinnsykt vondt. prata nettopp me føden å hun sa jeg skulle se d an en time..TAKK FOR SVAR

Skrevet

dytter meg sjøl opp jeg.. lurer på om flere kan svare?

Skrevet

Jeg hadde mens termin 21.01, UL termin 09.02.

Jeg fødte som jeg trodde 27.01 i slutten av januar.

Det var uke 38+4.

Da hadde jeg mistet slimproppen 10 dager tidligere, den var lillefinger tykk, geleaktig og "gjennomsiktig"

Det høres litt ut som noe er på gang hos deg ;-)

Skrevet

jeg slimer en del men d er blank seig guffe.. men når legen undersøkte meg i dag sa han at d var noe gul aktig inni der og spurte meg om jeg hadde hatt gul utflod. men d har jeg ikke... men disse kynnerne tar knekken på meg i tillegg til rietak i magen.kynnerne har vart i maaaaaaaange timer nå. litt uolig nå..

Skrevet

tror du bør ringe til føden. lykke til =)

Skrevet

takker for svar.. har prata me føden men dem sa jeg skulle se d ann en time først.. er d normalt at d er veldig vondt oppi der når man blir undersøkt?

Skrevet

Har d skjedd nåh meir eller...min slimpropp med de forrige to inneholdt blod.

Kom masse slim på meg igår og idag, Som en propp bare at det kun va blankt....Har 34 daga igjen da...

Skrevet

hei hei =) nei d ser ut som d har stoppa opp. skjønner mindre å mindre. prata nettopp me jordmor på tlf og forklarte henne hvordan jeg har d, å hun mener at ting er på gang. men at d ennå kan gå noen dager.. slitsomt å gå sånn å være utrygg. rart at alt skal være så annerledes denne gang???? hmmmm... takk for svar =)

Skrevet

Nr3endelighøygravid.... er du nordlending? ser sånn ut på måten du skriver på. er d sjøl =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...