Gå til innhold

Flippa C";)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er spraystart for deg Flippa.

Håper du slipper å plages med bivirkninger...

Lurer på om bivirkninger er noe som en får med en gang,eller om det kommer plutselig ?Har ikke hatt noe ubehag enda jeg i alle fall..og det lover jo godt...Men sannelig er det noe å gå å huske disse klokkeslettene....*smiler*...Men hva gjør man ikke...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8201467-flippa-c/#findComment-8205248
Del på andre sider

Herregud, du aner ikke hva som skjedde i går!

Jeg har altså lagt inn, og det gjorde jeg med en gang jeg fikk medisinene, ALLE viktige ting å huske på; alarm på mobil dagen FØR spray, samme dag, alarm ett kvarter før 8 og 20.00, alarm dagen før sprøyte og samme dagen med sprøytestart.

Og så leser jeg gjennom papirene i går kl. 22.00, og hva ser jeg skrevet med penn; "spraystart 12.12".

Jeg hadde bare regnet frem til syklusdag 20 og tenkt at det blir jo korrekt med den 13., men herregud etter 19 pp burde jeg kanskje husket å telle med IKM dagen!!!!

Jeg ringte resolutt gyn..kl. 22.05...

Han beroliget meg med at jeg skulle bare ta første dose når jeg hadde lagt på røret, og så fortsette fra i morges som om ingenting hadde skjedd.

Han mente at det helt sikkert ikke hadde noen betydning om jeg hadde startet litt over en halv dag for sent.

Så jeg begynte faktisk i går jeg også!! He, he... (kan le av det nå ja, men jeg var veldig lei meg og nervøs i går kveld...)

Nå må jeg be luftvernet varsle meg med signal, og med viktig-melding-lytt-på-radio-signal før jeg skal begynne med sprøyte...

Har begynt å kjenne etter på kroppen min om dette er noe den ikke liker, men det er vel litt for tidlig enda...

Håper dette går smertefritt. Det eneste jeg merker er at jeg må huske på å ha tyggis i veska hele tida, for det er så dritekkelt når restene av sprayen siver ned i svelget. Brrr, blæh!

Du sier vel fra hvis du begynner å merke noen symptomer?

Godt å ha deg, plutselig blei vi HELT likt i prosessen! He, he...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8201467-flippa-c/#findComment-8211417
Del på andre sider

Hei igjen Flippa C";)

Vel,2 dag spray er gjennomført...

Merker ingenting jeg !Måtte det fortsette slik...

Tenker meg du satt med hjertet i halsen når du oppdaget at du hadde gjort feil,men sier som legen din...Det kan umulig gjøre det store utslaget !

Dagene er travle på jobb for tiden hos meg,og jeg sliter veldig med å få sprayet til rett tid...Sprayer klokka 6 om mårran,i det jeg går ut døra hjemmefra,men er enda på jobb klokka 6 om kvelden...og da er det å lure seg unna...Merkelig hvor jeg må tisse hver ettermiddag klokken 18 gitt...C";).Men må man så må man,enten man sitter i møte eller driver med andre syssler...hihi...

Håper du også er helt uten bivirkninger,og er glad vi kan følge med hverandre på veien videre...(Jeg tror foressten vi er på den rette veien nå !).God klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8201467-flippa-c/#findComment-8216089
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...