Gå til innhold

September: På jakt etter ny vogn....hvilken vogn(er) har dere?

mylittlecat

Anbefalte innlegg

Har lyst på en trille som blir liten når den legges sammen. (til shoppingturer og ferier osv. Har sett litt på quinny zapp, noen som har den?

Har nå quinny comfort, og er kjempefornøyd med den, og det er nok den vi kommer til å fortsette å bruke til trilleturer. Men tar jo litt mye plass i bagasjen hvis man skal i bilen og ha med seg en del annet i tillegg.

Hva er greit og ikke greit med din(e) vogner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har en simo kombi, som egentlig bare står nå :)

en carena easy trille, heelt grei å fly på senter med, men den skal selges ;)

og en carena sprint, veldig god vogn å trille :)) tar ikke stor plass :)

Og nå vil jeg ha quinny ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en carena easy trille som er helt grei å ta med. tar ikke så stor plass! åsså kombi vognen som blir brukt i bhg til soving!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei Quinny Speedi som jeg egentlig ikke er så fornøyd med, men kommer nok til å bruke den til nestemann og. Ellers har jeg ei billig sportstrille som vi bruker når vi skal på ferie eller på kjøpesentre. Driver og pønsker på ei tvillingvogn nå når nestemann kommer, men de er så store og fæle. Har jo ikke plass i gangen til Quinny'en engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Snekkerbeltet :o)

Vi har en Quinny Comfort. Som jeg blir kvalm av å løfte, slå sammen etc. Men den er veldig fin når jeg bare skal gå fra døra til et annet sted, og ligge å sove lange lurer i.

Var på jakt etter en vogn som er billig, kan legge ned ryggen, og lett, og har hjul som,man kommer fram på i vinterføre.

Så på en vogn på Babyshop...som heter...... ganske billig merke. 1500 ca for den modellen som kan legges fullt ned, 900 for den som kan legges 45 grader ned. Husker ikke hva den heter. Den er super lett, og enkel og slå sammen. Ikke Carena modell.

Men så kom butikkdamen trillenes ut med en Quinny Speedi, til halv pris - 1499,- Fordi det var en utlånsvog de skulle selge. Sammenlignet med Comforten er det lettere, gode hjul, blir ganske liten når den slåes sammen - avansert reisetrille, ryggen kan slåes ned tilstrekkelig at barna våre tåler å sove i den i ny og ne. Super lett å slå opp og igjen...en fryd hver gang sammenlignet med Comforten. I dag har jeg resa rundt på snøføre, og med hjulet i ulåst posisjon løper vi avgårde lett som bare det oppå snøen.

Plutselig ble det mye lettere å trille igjen - jippi!

Hvis du ble solgt av historien min, kan du jo prøve å få tak i en brukt.

Lykke til:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ryggen er så teit. Går bare halvveis opp og vrien og justere. Har kjøpt ei festestropp som jeg hekter bakom og bruker den til å justere med istedet. Da får jeg ryggen helt opp og slipper og plages med den teite mekanismen til Speedi'en. Ellers så savner jeg bøyle. Men er god å trille og tar jo ingenting plass! Hjulene går jo og kjempeenkelt av hvis det virkelig kniper om plassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg futte, at ryggen er klønete. På butikken viste de meg at ryggen kommer lenger opp ved å dra i en av stroppene av gangen. Det har du sikkert forsøkt. Og jeg er enig at det er dumt at det ikke er bøyle. Pleier vanligvis ikke å feste snuppa med stroppene over skuldrene på comforten, kun dra de rundt livet. Men nå må hun sitte ordentlig fast.

Tror dere at vi trenger søsken trille til høsten, når gullungene våre er 2?

Fikk postiv test idag, endelig!

Så lykkelig :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker bare stroppene rundt livet, men nå sitter han halvveis oppi en dunpose og har som oftest en svær lekedress på seg så det er ikke mye han får rørt seg! :D

Greier ikke helt bestemme meg for søskentrille. Tror jeg bare avventer. Er jo enda 5 måneder igjen. Tim er glad i å gå, men går jo alle andre veier enn det jeg vil. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er søren ikke lett dette her med vogner, altså! Det er alt for mye å velge i ;) Hadde det bare vært 2 triller, så måtte man ta den ene eller den andre, hehe. Må vel ta en runde rundt å kikke og prøve tenker jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Hei!

Anbefaler Peg Perego. Dyr,men kan skaffes billig på Finn.no. Det har jeg gjort begge ganger.

Har hatt den til shopping/ferie etc. siden 2001. Forsøkt andre triller men denne er best. Kan legges helt ned og brukes med dypbag om man ønsker det også. + til søsken plass og baggasjenett samt regntrekk etc som følger med. Flotte seler og + for bøyle ved sitte delen som lett kan klikkes av og på.Fåes på Fru Lyng i Oslo og helt sikkert andre steder også. (brukt på Finn anbefales)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...