lettereforvirra Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Hei! Har fått den kjempekvisa på haka, enorm! Noen som har et godt kjærringråd? Tenkte på noe sånn som alle har i "skapet" Blir sprø av den kvisa. Jeg er jo så pløsete i ansiktet fra før og hjelper ikke å få kjempekviser i ansiktet for selvtiliten nei
lettereforvirra Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2007 Ja, har hatt på Men ofte så virker det ikke på mine kviser:) Er det andre som har fått kjempekviser nå på slutten:)?
Neverstill Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 får bare sånne driiiit irriterende nupper jeg.. som aldri blir klemme klare.. men som bare er ekle og rød..i evigheter.. hehe
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 Hvis du har klemt den ut kan du ha på pyriseptsalve, det drar ut verk. Bruker alltid jeg. Men det er ikke noe vits hvis du ikke har "poppa`n" enda. Ellers et godt tips, som ikke drar ned selvtilliten: Ikke se i speilet. Det orker ikke jeg mer, med mindre det er helt nødvendig. Hehe...=)
lettereforvirra Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2007 Jøss, ja det var sikkert det beste tipset jeg har fått på leeenge! Ikke skal jeg ha på meg noe særlig med klær heller for har ingen som passer. Kvisa vil forresten ikke poppe ut. Er bare som en vond byll...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå