Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Har kynnere HELE tiden..er bare 27 uker, og dette er plagsomt..men har de noen virkning tro?? er jo lettere å "akseptere" de da, he he.. JM sier jeg må ta det rolig, men de gjør jeg jo..får det når jeg sitter rolig også..
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Jeg fikk beskjed av jordmor at dersom kynnerene kom i aktivitet burde jeg være obs. Men så gangen etter da jeg fikk beskjed om å bevege meg litt mer, så sa jeg at jeg hadde kuttet ut det pga mange kynnere som kom når jeg gikk og da sa hun ingenting. Men etter som jeg har forstått så hvis kynnerene er regelmessige, så skal du prøve å bytte aktivitet og dersom de ikke gir seg så bør du være obs!
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Jeg er 29 uker på vei og skal på sjekk på sykehuset i morgen pga sterke kynnere.. Er også sykmeldt i en mnd fremover pga dette.. De har vært såre og pågående et par dager denne uka, så er vel derfor... Kynnere kan gjøre livmoren mere klar til fødselen, er jo livmora som "trener" ved å trekke seg sammen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå