Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 når jeg har vært gravid med de andre barna mine har det hett seg at jordmødrene ikke opplyser om kjønnet på babyen. det skulle ikke brukes tid på å finne ut av dette på rutine kontrollen (UL). Fikk jo likevel intrykk av at jodrdmødrene selv ikke var SÅ strenge på det, og at de kunne ta en rask titt for å se om de så noe. på mine to har de ikke kunnet se det, og fikk derfor også intrykk av at det slettes ikke var lett å finne ut av dette når man er ca i uke 17 (++), men når man leser inlegg virker det jo som de fleste som vil vite det får vite det? Hmmm..?
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Jeg fikk ikke vite det denne gangen... Enda JM faktisk gjorde en ekstra innsats for å finne d ut. Den lille lå for vanskelig til, desverre. Jeg er så innmari nysgjerrig, så ville gjerne vite det... Med de to første visste jeg d var gutter Så d selv, og JM sa d også. Den lille "snoppen" var ikke til å ta feil av Tror ikke JM er så streng på dette, og ofte ser de d nok mens de driver og måler og ser etter det de skal se etter på UL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå