Gå til innhold

Rødlig utflod, litt ekkelt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i dag hatt litt rødlig farge på utfloden, noen som vet hva det kan være?

Bør jeg være obs på noe?

er i 32. uke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Friskt blod, enten det kommer som dråper eller som spotting eller også i slim, det er gode grunner for en skjekk!

For det første skal du ikke føde i uke 32!

For det andre sjekker en gjerne morkaken dersom det viser seg å være blod!

JEg ville ringt til føden og beskrevet funnet, kanskje ber de deg komme inn og sjekke babyens trivsel. Det kan ei heller skade, og det er godt å kjenne seg trygg! Kanskje de er så bevandret i ulike ting som kommer ut at de kjenner det igjen som noe annet og helt ufarlig!

Skrevet

Det kan være litt blod. Har du hatt sex i det siste, så kan det være pga det. Kommer det masse så ville jeg tatt kontakt med føden el lege.

Skrevet

alt som har med blod å gjøre,skal varsles til fødeavdelingen!så spørs de deg ut på telefonen, før de finner ut om du skal komme til sjekk...som regel vil de ha deg inn til undersøkelse da. kan være ulike årsaker til en blødning...er akkurat kommet hjem selv etter 1 døgn på sykehuset til observasjon etter en blødning, som antagelig bare var pga sex...at blodkar har bristet!men greit å få sjekket. er 39+1 i dag...nærmer seg terminen:)

Ring fødeavd med en gang du, for å være på den sikre siden!

Lykke til:)

Skrevet

på sykehuset nå,fikk jeg beskjed om at all blødning,uansett årsak, så skal man kontakte sykehuset!!!og så tar de det derfra...bedre å ringe en gang for mye eller en gang for lite....

Skrevet

Takker for svar, men jeg vil ikke si at det minner om blod, har ikke hatt sex på leeeeeenge.

Har også hatt mindre utflod en vanlig i dag så jeg tror jeg drøyer det litt og heller ringer i morgen dersom det kommer mer....

Tusen takk for svar

Skrevet

heisann.

jeg hadde dette selv forige uke å det viste seg å være en kraftig urinveisinfeksjon. det svir ikke på samme måten som når en ikke er gravid så kan ha dette uten å vite det. Å så kan det gå over te nyre bekken betennelse fikk jeg beskjed om. Kanskje lurt å levere en urin prøve om ikke det er blitt gjort etter du fikk dette.

klem fra carina.

Skrevet

Har litt mer tro på uvi. Har lagt merke til at urinen er litt mørkere enn vanlig, samt mer illeluktende, men har trodd at det var pga at jeg har vært syk og har inntatt mindre væske enn vanlig.

Var til kontroll forrige mandag og skal tilbake på mandag...

Men skal se det an i morgen, dersom det er likt får jeg heller ta en telefon!

Tusen tusen takk for hjelp alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...