Gå til innhold

LANDSTREFF 2007


-carina-

Anbefalte innlegg

Lørdag 14 april 2007 har vi den glede å invitere dere til landstreff i Oslo for alle oss juli-dibbere!

 

Overnatting:

Haraldsheim vandrehjem i Oslo http://www.haraldsheim.no/

Det er bestilt 16 sengeplasser fordelt på fire fire-sengs stuer.

Kontakt Haraldsheimen på telefon og henvis til at dere skal ha en av sengene som hører sammen med bestilling av selskapsrom.

Pris: 245,-/natt inklusive frokost.

 

Ankomst:

Når som helst i løpet av fredagen eller lørdag morgen.

 

Avreise:

I løpet av søndag.

 

Program:

Fredag er det ankomst. Regner med at det da blir presentasjoner og bli kjent. Litt avhengig av hvor mange det blir og når folk kommer, så får vi se om vi lager noe opplegg for fredag.

 

Lørdag har "komiteen" flere planer for opplegg. Det vil ikke bli veldig mye happenings, det sosiale står i fokus, men det som skjer er litt væravhengig. Endelig planer blir derfor klart først når sikker værmelding foreligger! Klokka 1700 er det middag i selskapssalen. Denne salen har vi dibbere disponible for resten av kvelden. Barna legges enten på rom eller i vogna utenfor selskapssalen til akkurat den tiden de ønsker å legge seg. Vi mødrene er sosiale sammen i salen utover kvelden.

 

Søndag er det avreisedag.

 

Påmelding:

Siden lån av selskapssalen er avhengig av at vi er minst 20 stykker, så har "komiteen" besluttet at vi må ha bindende påmelding ved innbetaling til konto. (Kontonummer kommer ca mandag, må bare opprette konto først). Innbetalingen skjer ved å sette inn 450,- på kontonummer innen 1. mars. Dersom vi ikke blir 20 påmeldte, så blir pengene tilbakeført igjen snarest mulig etter 1. mars!

 

Ved spørsmål:

Rop på undertegnede eller send en personlig melding!

 

Håper flest mulig har anledning til å bli med på dette! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette høres veldig kjekt ut, men jeg tror ikke jeg kan være med... Vi kommer fra Usa utpå ettermiddagen den 11. april, og en/to dager hjemme før vi skal ut å reise igjen blir nok litt for stressende vil jeg tro... Skulle gjerne ha vært med, men det må bli en anna gang for min del... sukk!! Uansett, med så mange juli-mammaer på en plass kommer dere nok til å få det kjempekjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Nora og jeg kommer lørdag, og blir til søndagen om det blir plass på rommene - ellers gir jeg selvfølgelig plassen til en som er langveisfarende:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer også på lørdagen :) Blir med hele dagen og får mest sannsynlig mannen til å hente Tiril så jeg kan ta en øl sammen med dere på kvelden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS OBS OBS!!!

Det er altså påmelding innen 1. mars ved betaling inn på kontonummer. Men ikke bestill rom før etter 1. mars, før vi har avklart om det blir gjennomført treff. Dersom vi ikke blir nok påmeldte blir det ikke noe treff. Og pengene for rommet får dere ikke refundert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare for å si det - jeg har fryktelig lyst til å være med, men svigermor har bursdagsselskap sannsynligvis den helga. Hvis det passer seg, kan jeg kanskje dra hjem på lørdag? Eller kjøre fram og tilbake, tar ca halvannen time for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si fra om at jeg kjempelyst til å bli med, men vi har nettopp bestilt oss sydentur som kræsjer med den helgen. Dere som blir med må kose dere kjempemye ihvertfall, det blir sikkert en veldig fin helg! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den helga har jeg ingen anledning desverre, men dette høres kjempeflott ut, så om det blir en så stor suksess at dere velger å arrangere et i sommer t.d, så skal jeg prøve komme!!!

 

er litt gira på å treffe flere av dere julijentene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer innom ofte denne helga, usikker på om jeg skal overnatte, kanskje fra lørdag til søndag. Skal tenke på det i vinterferien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ikke ut som om jeg kan komme pga av flyet,det er bare sånne dumme avganger og jeg kan ikke reise hjem kl 23.30 på søndagen litt i seineste laget og avgangen er kl 21.15 på fredagen også for seint.men skal undersøke litt til å se hva som går ann hehe har ikke tog forbindelse heller vi her vi bor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...