Hoppetussa Skrevet 12. februar 2007 #1 Del Skrevet 12. februar 2007 Tusen takk for den flotte overraskelsen jeg fikk i posten i dag! Kjempekoselig altså! :-) Jeg ble ikke så veldig klok av disse hintene dine, altså... Kanskje du kan gi noen flere hint om deg selv? Har du flere barn? I hvilken landsdel bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 12. februar 2007 Er gutten din født 22.juli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #3 Del Skrevet 12. februar 2007 Så bra at du har fått den! Gutten min er nok født den 22. ja ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 13. februar 2007 Samboeren min ble veldig misunnelig på de Malteserne da - og lyset stod på stuebordet i går kveld og brant så fint atte! Siden man ikke har Ikea alle steder i landet, og du ikke bor på Østlandet, er jeg ganske sikker på at du holder til i TRondheimsområdet. Og jeg tipper du er Bussi - fikk gutt 22.07.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bussi Skrevet 13. februar 2007 #5 Del Skrevet 13. februar 2007 Hihi, flink til å gjette du! Er nok meg ja ;-) Godt å høre at det falt i smak da! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 13. februar 2007 Vi ble veldig glade for overraskelsen, både jeg og Ingrid! :-) Må si at jeg var ganske blank da jeg leste kortet ditt, men så kikket jeg litt på profilene til de jeg husket er med på denne runden - da var jeg ganske sikker på at det var deg! Har du vært med på dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bussi Skrevet 13. februar 2007 #7 Del Skrevet 13. februar 2007 Har vært med på det noen ganger inne på hemmelig venn-forumet ja, syns det er så koselig jeg! =) Går alt bra med deg og familien forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 13. februar 2007 Jada, vi har det bra! Jeg har begynt å jobbe 50 % nå, og det går vel greit. Vi har vel godt av det alle tre, at pappan får litt mer tid med henne også. Hun gråt da jeg dro i går da hun ble overlatt til pappan - det var fælt det! Første gangen jeg er med på dette, morsomt og koselig å få og ikke minst glede andre! Dere da, står alt bra til? Du er sikkert fortsatt i permisjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bussi Skrevet 13. februar 2007 #9 Del Skrevet 13. februar 2007 Oj, sikkert uvant å begynne på jobb igjen og ikke være hjemme med babyen hele tiden kan jeg tenke meg! Her i huset er det egentlig pappa'n som har permisjon, på grunn av at jeg studerer, men det blir jo til at vi går mest hjemme begge to da, selv om vi prøver å komme oss litt ut begge to. Alt står bra til ellers også, har nettopp bestilt oss syndetur nå, så jeg er kjempeglad! =D Ha en fortsatt fin dag du også da! Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå