Gå til innhold

Tøfler til barnehagen. Hva har dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville gått for Crocs. Sånne helsesandaler (for barn) i glade farger. Mange bruker sandaler også. Men de sokketøflene syns ikke jeg er noe særlig. De sklir av foten og blir klumpete. Hallingladder er veldig varme da.

Prøv www.tinyzone.dk

De har alltd salg der på skinn tøfflene,

i norge koster disse minst 250 kr.

Har blitt anbefalt disse av fysioterapaut, fordi de gir fotbladet bevegelighet.

Bruker disse til jenta mi i barnehagen, super kvalitet

Vi har bare kjøpt helt vanlige billige tøfler på skobutikk, økonimisko o.l. De holder fint og koster ikke all vedens. De vokser veldig fort ut av de allikevel. Så lenge de sitter fint på foten og ikke gir gnagsår er det helt fint. Synes det blir litt drøyt med skinntøfler eller crocs som passer i toppen ett år allikelvel.... (de holder nemlig ikke lenger enn annet skotøy på størrelsen selvom de er dyre...)

Vi har brukt vanlige tøfler fra skobutikken her hjemme. De har vært gode. Men til jul fikk guttene tøfler fra Barnegarderoben.no. Byggmester Bob og Tomas toget, med blinking! Det var stor stas. Disse er myke, varme og deilige - og tøffe. Heller ikke dyre.

Annonse

Mi bruker også sandaler, kjøpt på salg på høsten.

De sitter godt på foten, og har såle med litt "demping".

Begge mine har nektet å bruke tøfler, de syns det ble alt for varmt. Jeg skjønner de godt, jeg hadde ikke klart å gå i tøfler en hel dag...svett...svett....

Og ungene løper og blir varme, da er det ikke så behagelig med varme tøfler.

Er nysgjerrige på Crocs da, men så er jeg så sta at jeg ikke skal hive meg på motebølgen, hehe. Men snart blir det nok crocs her i huset også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...