Gå til innhold

Au!! Voksesmerter??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det stikker så i beina (forsikitge smerter som kommer og går)...spes legger og føtter (tær)....Aldri hatt voksesmerter før så aner ikke hvordan dette oppleves... for de som har/hatt voksesmerter ved grav., hvordan oppleves dette?? au au au :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer litt an på hvor langt du er på vei.. Men livmor vokser, livmor strekker i sener og muskler i underlivet ditt... DET påvirker også sener i *beina*, de kan føles kortere og vonde..

 

Jeg hadde/har veldig mye sånne smerter, veldig ubehagelig å konstant ha verking og problemer med beina.. Ekstra hardt for meg med revmatisme i tillegg, men går nok over det og :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm tror ikke e er gravid pga neg. test, men har hatt litt mistanke om det pga litt symptomer, men har i grun lagt d fra meg nå, bare skjønner ikke helt hva disse vondtene er. skulle e mot all formodning være gravid ville e vært i ca uke 6...

 

God bedring og lykke t til dæ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min feil.. Jeg går på en måte ut i fra at de alle fleste som skriver her inne er gravide i 1. trimester sånn ca.. I hvertfall hadde det kanskje vært litt opplysende for oss gravide å vite om du er gravid eller ikke =)

 

Håper det gir seg og at alt går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...