nicco Skrevet 12. februar 2007 #1 Del Skrevet 12. februar 2007 Vil bare si at jeg ønsker deg lykke til i morgen, og håper du får noen klare og positive svar...Skal tenke på deg så ofte jeg kan og sender noen positive tanker, selv om jeg kunne trengt dem selv... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8200548-lykke-til-i-morgen-smugs/
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #2 Del Skrevet 13. februar 2007 Det er nok bare deg vi trenger å ønske lykke til i dag. Jeg har avbestilt timen jeg hadde i dag, fordi jeg ikke orket nok en gu nå. Er så redd for at det også kan utløse noe. Siden jeg var på ul rett før helgen, og skal igjen om ca. tre uker, så hopper jeg over denne. Kjenner jeg er litt irritert på han gynekologen også, som ikke kunne ta seg tid til meg på fredag. Jeg har ellers ikke blødd noe mer de siste dagene. Bare enkelte små blodspor i utfloden av og til. Kjenner meg så gravid som det er mulig tror jeg... med denne kvalmen jeg går med hele dagen. Den er bare så slitsom! Tenkte før jeg ble gravid at jeg ikke skulle syte noe som helst over alle plagene når jeg først ble gravid, og irriterte meg over de som gjorde det. Men nå har jeg bare sååå lyst til å syte!! Synst så synd på meg selv atte. Håper de finner ut at du kan vente med operasjon nicco. Forhåpentligvis så slipper du det i det hele tatt. Har dårlig erfaring med prolapsoperasjon, og får nesten frysninger når jeg hører om noen som skal igjennom det. Men det går jo bra for noen da.. kanskje de fleste. Men det ville uansett vært fint om du slapp det nå mens du er gravid. Er spent på å høre hvordan det går med deg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8200548-lykke-til-i-morgen-smugs/#findComment-8206618
nicco Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 13. februar 2007 Å, jeg som har tenkt på deg i hele dag!!! Håper du merker de gode tankene uansett!! Ja, jeg var på sjukhuset. Kjenner som sagt legen privat, har unger i samme klasse og han er flink, men utrolig opp og ned i humør. I dag var han i godt humør og kjente meg igjen, ikke alltid han gjør det nemlig. Jeg var egentlig litt i helspenn, for jeg tenkte at kommer han med EN bemerkning om graviditeten eller noe annet upassende så går jeg... Men han var hyggelig, undersøkte nøye og så på bildene som var tatt på MR. Han sa jeg hadde litt atypiske symptom, men at jeg sikkert ville bli bra av meg selv innen to år!! Ca.10% blir operert, og som deg, så har jeg litt dårlig erfaring med slikt gjennom jobben, så jeg var kjempeglad for at han sa at det ikke var stort vits i å operere. Han sa at svangerskapet kunne gjøre at jeg ble bedre pga hormonene. Jeg kan også føde på vanlig måte, og kan få epidural, ikke noe prioblem. Jeg får ikke epidural uansett, da, har aldri fått smertestillende på fødeavd. Grunnen har altid vært: ja, men dette har du klart før, ja, men du har født 4 stk uten, da klarer du en til...Og du har jo ikke så mye valg, da. Så blir nok ikke det nå heller. Så nå får jeg bare gå her å ha vondt da. Håper bare legen min godtar at jeg fortsatt er sykemeldt... Jeg fårstår at du avbestilte, men det hadde vel vært godt å tatt en ul kanskje. Men du får det vel på sykhuset hvis du føler behov. Hadde jeg hatt ul her, hadde jeg kikket mange ganger om dagen. Er så opp og ned hvor gravid jeg føler meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8200548-lykke-til-i-morgen-smugs/#findComment-8210954
nicco Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 13. februar 2007 Angående kvalme og andre vondter Smugs. Jeg tenkte som deg at hvis jeg blir gravid, så skal jeg aldri klage! Og egentlig så har jeg vel bare klaget litt her inne, aldri til mannen min, og spesielt ikke til ungene. Når det er på det værste så så prøver jeg å tenke på hvor ille det ville vært hvis jeg ikke var gravid, og aldri ville blitt det heller. Men det hjelper jo ikke da, du får bare litt mer dårlig samvittighet fordi du synes litt synd på deg selv. Akkurat nå har jeg faktisk ganske mange plager, allerede! Kvalmen er jo det, lavt blodtrykk, må hele tiden passe med for ikke å falle eller svime av, ryggen er vond og har ikke følelse i foten, har fått åreknuter igjen fra baken og ned til knærne og kjenner at bekkenet skurrer. Men en ting er bra, og det er at jeg foreløpig ikke har halsbrann. Hadde det hele tiden sist, sov nesten ikke om natta, bare gulpet magesyre til den store gullmedaljen. Fikk til slutt sår på spiserøret av det og oppkast. Så noe positivt er det. Men jeg visste om alt på forhånd, da....og egentlig så er jeg overlykkelig, våkner om morgenen og det er det første jeg tenker på. Deilig å ha det slik også. Men for all del, det er slitsomt. I kveld er jeg f.eks. alene med ungene fordi mannen min jobber seinvakt. Da er det middagslaging, fikk litt hjelp av eldstemann, så lekser med 3 stk . ,mens 2 stk absolutt ikke vil være stille....Er kvalm og vil aller helst bare lukke øynene og legge meg på sofaen..Eller legge meg i badekaret. Nei, det må være lov å syte litt, selv om det er selvvalgt. Tror det er litt vanskelig for mannfolka å forstå. Mannen min satt oppe litt lenge i jula og tok seg et par drammer med broren som var på besøk. Dagen etter sa han at han var dårlig form og hadde sovet lite. "Sånn har jeg det hver dag, hele dagen "sa jeg, og da tok han seg litt i det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8200548-lykke-til-i-morgen-smugs/#findComment-8211955
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå