Gå til innhold

Hva er dette!!?? Fint med svar :-)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva er dette!!?? Cyste eller noe annet?Har hatt stikkninger/milde smerter i underlivet..på begge sider (mest på venstre)...kjennes litt ut som i eggstokkene...hver dag opptil flere ganger om dagen siden tanta kom (2 uker over)....hadde litt av dette før tr også, men ikke så mye og ofte.... Noen som tror de vet eller har opplevd lignende?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du testet om du er gravid da? Jeg hadde og har fortsatt mye stikking og strekking nederst i magen, på begge sider, men mest på venstre. Har hatt det siden litt før jeg visste at jeg var gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe å være redd for det gitt... er gravid i uke 8 selv og stikkinger er noe jeg har blitt vant med nå. Mest på venstre side på meg også, men merker det mest når jeg setter meg ned å slapper av. Ta en test du for høres ut som du har bolle i ovn gitt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg, neg. tester....pluss at jeg fikk jo tr...riktignok litt annerledes enn den pleier å være, men dette skykdes nok pilleslutt...så har vel egentlig gitt opp håpet om graviditet. Håper bare ikke det er noe skummelt...

 

Takker for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar, men som du kanskje så over så har jeg tatt tester...bare neg :( så må nok bare forsone meg med at det er noe annet...æsj altså! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kontakt legen din å få det sjekket. Hadde selv smerter på venstre side ved eggstokken og en MR viste at jeg hadde en cyste. Det ble ikke gjort noe med den fordi den ikke var stor nok, hadde en MA i oktober og ifølge legen min stå i papirene mine at livmor var ok, så min cyste har det antakelig gått hull på, og nå er jeg gravid. Kanskje du har cyster og derfor sliter med å bli gravid. De fjerner dem dersom de blir store nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...