Gå til innhold

Kjip statistikk fra Sverige (liker IKKE å bli gammel...!)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei snøfilla!

Det er faktisk det de har sagt på Riksen hele tiden. Det er derfor de ville at jeg skulle ta det siste forsøket mitt kjapt,da jeg ble 35 i des.

Men det klaffer for deg nå snøfilla,så du trenger ikke å bekymre deg om det:-)

Masse lykke til!

klem

Deprimerende! Jeg tror ikke noe på det jeg (vil hvertfall ikke tro noe på det) og jeg skal ikke gi opp enda, forde om alt er helt svart...!

Vet du noe om hvor fort mensturasjonen kommer etter avbrutt forsøk? Fikk ingen friske egg, men tror at jeg får en ny sjangse etter to mensturasjoner. Vet ikke hvor lang tid det tar før jeg får min første mensturasjon. Med min flaks tar det sikkert mange måneder...

Annonse

Halloooooo!!!

Dette leser vi ikke snøfilla!! :o) Dette gjør motivasjonen svekket, og det trenger vi ikke!! Hvorfor skal det gå så drastisk ned akkurat ved fylte 35 år liksom??

"Gratulerer med 35 årsdagen-i dag har du halvert sjansene dine til å bli gravid ved IVF" Ho ho.Jeg tror ikke det er så svart/ hvitt jeg da.

Men jeg velger å stole på meg selv og min egen intiusjon....

Dette skal vi klare nemlig ;)

Nå skal du konsentere deg skikkelig om å glemme det du har lest og heller se framover på det som skal skje :o)

Vi skal klare det!!!! ;o)

Klemmer fra en optimistisk (overoptimistisk.......)

Nei nei nei......

Sånne statistikkar vil vi ikkje ha noe av! Vi skal nok klara det vi har satt oss fore vi :-) Er 38, men har bare bestemt meg for at det ikkje skal få spilla noen rolle. Sånne skrevne ord må ikkje få svekka motivasjonen vår!

Vi er vikingar som får til det vi vil :-) Så tommelen opp og lykke til alle sammen! ;-)

Hei snøfilla!!!

Nei ikke hør på saånne statistikker!!!! Det hjelper ingen å høre på. Tenk, jeg fikk jo vite at det er 2% sjanse for svangerskap utenfor livmor. Så da er det jo 98% sjanse for å ikke erfare dette.... Hvem tror de faktisk kan være blant 2%........ Så det går faktisk ann, det var jo jeg.... Og Lenn var blant de 2% 2 ganger...

Dessuten sier undersøkelsen at 72% ble gravide av de under 35år. Sier jo ikke hvor mange forsøk. Jeg er under 35 og ennå ikke gravid.....skal jo igang med vårt 7 forsøk.... Dessuten er det 41% sjanse til å lykkes for de over 35!!! Det synes jeg er en høy prosentsats jeg!!! I gjennomsnitt ligger vel statistikken på rundt 30%. Så tenk på det vennen!!! Om jeg kan være blant 2% til å oppleve exu, kan du være blant 41% som blir gravid!!! hihi.Vet en kan bli bekymret av å lese sånn. Men vi vet det blir skrevet mye rart... Skal ikke stole på alt en leser heller. Da vi var i Danmark i høst, så vi på nyhetene. Det skulle bli snakket om en ny undersøkelse som var blitt gjort. At de hadde redusert tvillingfødseler betraktelig i Norge, ved prøverør. Mannen og jeg ventet i spenning. Konklusjonen var at de bare satt inn ett egg istedenfor 2.... Vi lo da....Dette er jo ganske innlysende. Men på nyhetene sa de at dette var en sensasjon!!! He he

Men nå er det din tur vennen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Denne gangen skal du lykkes!!!!!!!

Krysser fingre for deg:o)

Klemmer

Skjønner ikke at dere orker å grave dere ned i alt av info som finnes om både alder,det som kan skje og ikke skje...

(Mis)forstå meg rett her, men blir ikke ting mye verre når en har hodet fullt av ting som surrer rundt og gjør at en mister fokus på akkurat det en holder på med?

Statistikk er bare å samle inn, manipulere og tolke et utvalg data fra en populasjon som er tilfeldig valgt.

Tror desverre mye statistikk skremmer mer enn hva den gjør godt.

Jeg for min del velger å fokusere på det som er positivt fremover og ikke det som er negativt.

Som ano`num *1ivf & 3frys* skrev i et innlegg her for en tid tilbake, "at hun ikke anbefalte å lese så mye om svangerskap og sånne ting"

Jeg tror hun er inne på noe der.. Vi leser og sluker all info vi kommer over, og sitter igjen usikre og ofte med flere spørsmål enn før vi startet å lese.

Husk at hver og en av oss er unik, det som passer inn på meg, trenger nødvendigvis ikke å passe på deg .

Ikke la statistikk skremme,det er bare dumt.

Sett fokuset på det en skal klare, uavhengig av andres odds. Vi skal nemlig klare dette på vår måte!

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...