sissssie Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 i morgen er de første jordmor time og eg er stor...gruer meg skikkeli...er de underlivs kontroll hos jordmor????huff kvir meg for og gå på vekta mens ho er i nærheten kvir meg for tilfelle de kommer skjenne prek,,,skal på stovner helse st..ååå nei gruer meg...hm
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Hei kjære deg... Det går nok veldig bra! Men hvis det av en eller annen grunn ikke klaffer med deg og jordmor,så er det bare å bytte! Gruet meg noe helt vanvittig selv jeg, pga vekt. Jeg tok ikke noen underlivskontroll hos henne, og jeg måtte ikke gå på vekta heller. Så ikke ta sorgene på forskudd, det går helt sikkert over all forventning! Masse lykke til!!!
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 kan gjøre det før du drar te ho veit du.i gjør det,for typen e som regel med på kontroll og føler ikkje for at han ska vite ka tung i e..ja det e teit,men mange kvinner e sånn da :-)
EGFO Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Hei! Underlivskontroll trenger du ihvertfall ikke kvi deg til! Det tar de ikke nå lenger...
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Ingen kan tvinge deg til å veie deg hos jordmor/lege, du kan fint holde øye med vekta selv om du heller vil det. Det viktige er jo å se at vekta ikke plutselig øker mye, fordi det skal kunne være tegn på at noe er galt - gjerne sammen med at man får vann i kroppen, hodepine, m.m. Regn ut BMI selv, og gi den til jordmor dersom hun tar det opp som et viktig tema - vekta i segselv er ikke så viktig, du vet du er stor, og du vet du ikke bør gå opp mer enn nødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå