Lunajenta og Alvegutten Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Tenkte jeg skulle skrive en liste over hva jeg har prøvd som IKKE har funka for å bli gravid: - sex annenhver dag fra siste dag med tr - sex hver dag fra siste dag av tr (puh!) - sex bare akkurat ved EL - EL-tester fra billigtester - cb digital El-tester - ikke bruke EL-tester - prøve å ikke tenke så mye på det (funka dårlig, tenkte bare mer på det..) - faktisk greid å ikke tenke så mye på det (pga mye jobb og flytting osv) - solvipect - akupunktur - tilskudd av jern, folat, omega 3, sink (både til meg og mannen) og gravitamin Hmm.... har jeg husket alt da, tro? Uansett, vi får vel ikke gi oss enda:) Gratulerer så mye til alle som er blitt gravide, og lykke til til alle oss som enda er prøvere!
pcnissen Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Æsj så kjipt da!! Sååå mye strev!! Vi har akkurat bstemt oss for å prøve å få nr to, så jeg er oxo riiiimlig verpesjuk, kan du si! MEN kjenner ei som var på helskosten og kjøpte noen piller av forskjellig slag og tok de for å bli gravid, og det FUNKET faktisk! Hun solgte de her på BIM.. de som var igjen altså.. Hvor lenge har dere prøvd?? Tok jo 4 år fra jeg og mannen min ble sammen til jeg bel gravid med første.. Er veldig spent nå.. håper ikke det tar like lang tid!! Den gangen hadde jeg ALDRI brukt noen form for prevensjon heller.. denne gangen har jeg brukt p-piller i forkant.. Blir spennende å se hvordan det tar i vei ihvertfall!! LYKKE TIL TIL ALLE OSS!!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Hehe, litt morsomt (hurra for galgenhumor). Hvis ikke du har testet det selv, så kan jeg si at det ikke hjelper med: -ligge med beina høyt etter samleie -ikke ligge med beina høyt etter samleie -e-vitaminer -unngå e-vitaminer -visse stillinger som skal hjelpe sæden ekstra langt på veien (vi har prøvd det meste, ingenting funker så langt) ;o)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2007 Vi er vel i vår....tenke, tenke....8.pp nå er det vel. Så vi kan jo ikke gi opp, selv om det er slitsomt til tider. Lykke til til deg også, håper du slipper å vente såååå lenge da:)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2007 Hehe, jepp, har prøvd det der og ja:) Kjedelig at det skal være så tricky altså, hadde jeg aldri trodd før vi begynte å prøve.... Men krysser fingrene for oss!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 Kan legge til at det hjelper ikke at sambo lagrer svømmerne i MAAAANGE dager før el heller... (stakkars type, begynte å bli rimelig desp!!) Flytte på senga (kjærringråd) funker ikke! Men kanskje vi prøver i feil hull jenter??!! Noe må det jo være...
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2007 Haha! Det har faktisk jeg tenkt og, kanskje vi burde prøve diverse andre hull og se om det gjør susen;) Hehehe.....
To tupper Skrevet 12. februar 2007 #8 Skrevet 12. februar 2007 Jeg hart veldig godt råd til deg. Reis til syden den dagen du har EL. Dette funka for oss. Fikk positiv test i dag. Det hjalp sikkert at vi hadde 6 dager med regn på Lanzarote også. Ikke så mye annet å gjøre etter at Jentungen var sovnet!!!!! Sender deg masse babystøv Lunajenta, bare forsyn deg: ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Håper babystøvet setter seg fast!
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. februar 2007 Vet du hva? Det har jeg også prøvd - uten hell! Hehe, en skal prøve mye... Men uansett, GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE TIL DEG!!!! Og tuuuuuuusen takk for babystøvet, jeg putter så mye jeg kan få plass til i lommene mine:) Ønsker deg lykke til videre, håper vi andre kommer etter snart:) God klem!
prøver på nr2:) Skrevet 12. februar 2007 #10 Skrevet 12. februar 2007 Heeeeeeei Snuppa!! Der va du endeli på nett igjen!! Så trasig at du ikkje har blitt gravid enda. Har tenkt på dæ.. Æ vente IKM tel helga, men æ veit ikkje. Fikk fullstendi tulltak i dag.. Æ MÅTTE ha snickers.. og det e typisk tegn på at TR e på vei Meeeen får holde motet oppe litt tel Har dokker fått det fint i huset?
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 12. februar 2007 #11 Skrevet 12. februar 2007 Hei jeg har hørt at slimløsende hostesaft skal tas 3-4 dager før EL og 3-4 dager etter EL. Hostesaften må være slimløsende da den tynner ut slimet i underlivet også og hans svømmere slipper å anstrenge se så forferdelig og svømmeturen går raskere. Tenkte selv at jeg skal kjøpe de i morgen og prøve burde ha EL den 16 februar. MEN HUSK HOSTESAFT MÅ VÆRE SLIMLØSENDE Det skader ikke å prøve
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #12 Skrevet 13. februar 2007 Heia snuppelure! Jepp, godt å endelig være her igjen:) Har savna dere masse! Har sendt en mail til deg jeg. Begynner å bli koselig i heimen nå ja, litt rot er det jo fortsatt da... Håper du får en positiv overraskelse i helga da....! Skal tenke masse på deg og sende gode vibber! Klem klem!
yummym Skrevet 13. februar 2007 #13 Skrevet 13. februar 2007 Hihi. Jeg har ogsaa proevd det mrste av de tingene, uten hell. Tror babyene er kommer naar det er meningen jeg....men det kan gjerne bli snart. Da jeg ble gravid med gutten min (ikke planlagt): tok jeg ingen vitaminer og ingen tester hadde sex da jeg ikke burde hatt el(vi var i forskjellige land da den liksom skulle vaert) jeg var oeverst spratt opp og dusja rett etterpaa drakk alkohol Vi faar bare smoere oss med taalmodighet og satse paa at babyene vaare er klare snart. lykke til flotte damer
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 13. februar 2007 #14 Skrevet 13. februar 2007 æsj så kjipt da=( tror jeg har prøvd det meste på lista jeg og uten hell...hehe og jeg har itillegg prøvd andre hull;o) men funker det? nei... pr dags dato så aner jeg ikke hvor jeg er i syklussen en gang pga den tok et hopp sist gang og surra alt rimelig mye til for meg..så nå famler vi oss fram i blinde og håper at tr aldri kommer...hehe som om vi skulle være så heldig å slippe det besøket denne pp`en...men merker jeg er mye mer avslappa da, siden jeg faktisk ikke har peil på hvor jeg er..har tatt et par el tester men de var neg, etter babyverden så skal jeg ha el den 15. men det kjennes ikke sånn ut..hehe jeg følte den var i helga jeg..men jeg aner ikke... så lykke til alle sammen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå