Gå til innhold

Hvilken vogn har dere?


MissHønemor

Anbefalte innlegg

Hva er det som er bra med den og ikke?

 

Har lyst på ny vogn jeg nå, har sett litt på tfk og oth, men syns og at quinny sin er litt fin å :)

Nå har vi en Brio Kombi -05modell, er fornøyd med den, bortsett fra at den er litt stor og tung, og tar masse plass i bilen. Har gått over til sportsvogndelen også, da bagen ble for liten i jula. (Var ikke plass til både snuppa og skinnposen i den :(...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en emmaljunga edge duo 06 modell, den er kjempe god å trille og en ordentlig stødig vogn, men den er som din skikkelig tung inn og ut av bilen (særlig som sportsvogn), så jeg masa meg til en vogn til... hihi..

 

Vi har en quinny speedi og er superfornøyd med den. Der er jo en billig vogn uten endel finesser, men som vogn nr 2 var det ikke så viktig for oss ihvertfall. Det som gjorde at det ble den var at den har roterende forhjul (som og kan låses) og ryggen kan legges helt ned. Den er kun forovervendt, men den har et "kikkehull" ned i vogna så man kan holde øye med småtten. Den er ikke spesielt lang i ryggen, så den kan nok ikke brukes som sovevogn noe mer enn noen år?! Kan også kjøpe til bag seinere ved evt flere barn!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Emmaljunga Smart Duo. Den har vært ei veldig god vogn, men nå som vi bruker sportsdelen blir den i tyngste laget for meg... Og et mareritt for meg å ta inn og ut av bilen! Vi har også ei Carena Easy sportstrille som vi bruker på kjøpesenter, og det også vognen vi skal ha med når vi skal ut å reise no. Snuser veldig på å kjøpe ei god sportsvogn, men får se hva økonomien tillater. Håper at jeg skal komme over et røverkjøp på finn.no eller noe slikt, men har enda ikke bestemt meg for hvilken vogn jeg vil ha. Dersom vi får solgt Emmaljunga vognen er jeg ikke i tvil! (mannen er deriomot litt uenig, han er svært fornøyd med emmaljungan - men så er han også mye sterkere enn meg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har Quiksilver trehjuling, kjempe fornøyd med den, skal bruke den med sportsdelen og tenkte jeg. Har en Carena trille uten liggemulighet, og en større ABC trille med liggerygg og solskjerm i tillegg. Har hatt Brio og Simo vogn før, men syntes de ble for tunge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Simo-vogn, og er veldig fornøyd med den! Det blir vel trimmen min, det da, å løfte den ut og inn av bilen;-) Vi pakker en vanlig stasjonsvogn på tur med bagasje til alle + vogn fint inn i bilen - så vi har nok denne vognen en god stund til.

 

Kommer jeg meg langt nok inn i garasjen tror jeg at jeg finner en sportsvogn etter eldstemann også;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en Brio duo vogn, kjøpt brukt, tror det er en 2003 modell. Er egentlig veldig fornøyd med den som bag-vogn, men synes det er litt stor og klumpete. Så jeg drømmer om en ny en når vi skal gå over til sportsvogn. Mannen har sagt ja, så jeg får tenke litt til... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Brio kombi-vogn, og har tatt ut bagdelen for lengst. Lar seteryggen ligge sånn halvveis opp nå sånn at hun får sett litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...