Gå til innhold

Brio Happy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har den?

Var å kikka på vogner i dag og falt pladask for brio happy..:)

Virket veldig lett å trille..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har den i butikken hvor jeg jobber... ;-)

Den virker god den vogna, ja!

Skrevet

Ok..:)

Tror det blir den...:)

Skrevet

Synst den virket lettere enn de andre jeg trillet på i butikken jeg...

Skrevet

Jeg har også sett meg ut den, synes den er veldig fin. Nett og enkel, synes de fleste andre vognene er veldig klumpete i forhold. Spør igjen selv om jeg har spurt i annen tråd her inne; noen som har sett den i mørk blått? Virker som om den er mer mellomblå enn marine, spurte i butikken og de sa at det skulle være "happy" og friske farger, derfor er den ikke så mørk som andre vogner. Har ikke lyst på mellomblå vogn hvis det blir jente, spesielt ikke hvis den falmer i tillegg.

Skrevet

Jeg har kjøpt den til vårt lille nurk som kommer i april:) Synes den er kjempefin! Gleder meg til å ta den i bruk. Supert at man kan velge forskjellige farger på bag og sittedel. Da får men en helt ny vogn!

Skrevet

Hvilken farge vil dere ha da, har sett bare oransje og grønn, men jeg lurer litt på brun, litt retro liksom..

Skrevet

Den brune er stilig!!! Beige er også fin. Men vi valgte sort (og beige stelleveske)

Skrevet

Vi har også kljøpt denne, men valgte lyseblåi begge delene. Ombestemmer man seg kan man jo bytte ut sportsdelen... :-) Vi får gutt, så da synes jeg den fargen var super tøff! Ellers hadde det blitt mørkebrun. Mulig jeg kjøper mørkebrun sportsdel i tillegg... (1498,-)

Den mørkeblå er fin - på Barnas Hus på Alnabru har de mange farger utstilt. Jeg synes vognen var kjempelett, fin å trille, og lett å slå sammen. For å ikke snakke om hvor liten den blir når den er sammenslått. Ikke var den dyr heller - og designet er bare dødskuult!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...