Stadig optimist :0) Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Ser ut som vi skal gifte oss samme dag =0) Hi, hi moro..........
majatv Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 oi oi oi...så morro da! Blir spennende å se om noen av oss er gravid når vi gifter oss da...skal begynne med folat i mars jeg. Så da begynner det virkelig å nærme seg...det virker ihvertfall sånn..hehe...
Stadig optimist :0) Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2007 I mars ja, når ca bør man begynne med folat før man prøver??? Er litt skremmende å tenke på at det ikke er så lenge til, men morsomt også da.......... Lykke til med bryllups forberedelsene. Er dere kommet langt eller? Føler at det er så mye å ordne, men får liksom ikke gjort noe før nærmere......
majatv Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Etter hva jeg har lest skal man begynne ca 3 mnd før man prøver...så da blir det mars... Skal dere prøve for første gang eller? Har egentlig det meste klart til bryllupet ...i hodet...men som du sier...så er det mye man ikke får gjort før det nærmer seg. Men har ihvertfall sendt ut innbydelser, ordna kirka og lokale, bordkort er under utarbeidelse, hovedrett er bestemt, kjolen er kjøpt og fotograf er bestilt. Mangler klær til brudgom og litt på menyen...skal ha prøvesmaking om ikke så lenge tror jeg, må bare finne ut hva vi skal ha til forrett og dessert først :-) også er det sikkert noe mer jeg skal gjøre som jeg ikke kommer på nå...jo, pynting av bordet har vi ikke klart...syns det er litt vanskelig...blomster og sånt...og ikke minst brudebuketten...har ikke peiling der... Lykke til med forberedelsene dere å!
Stadig optimist :0) Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2007 Jepp, første gangen vi prøver også=0) Blir moro å se hvem av oss som blir gravid først.......... Hadde vært moro å følge hverandre. Vi har bestilt kirke, forograf, og lokale. Jeg har funnet meg kjolen. Vi Har også menyen klar og kokken som skal lage den. Vi har ikke sendt ut innbydelsene ennå vi da. Sliter skikkelig med å finne ut hva slags bordkort vi skal ha, er liksom ikke så veldig kreativ av meg for å si det sånn........ Brudebuketten skal min svigermor og samboeren ordne, sier bare hva slags blomster jeg vil ha. Pynting vet ikke jeg heller, men det kommer vel etter hvert.............
majatv Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 sendte deg en privat mld, har du fått den? i postkassen din...
Stadig optimist :0) Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. februar 2007 Har svart deg deg nå, visste ikke om den derre postkassen jeg................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå