¤mamma til to prinsesser¤ Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Hvordan synger dere denne sangen? Er jo flere forskjellige varianter ute og går:)
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Hehe, jeg synger den helt sikkert feil altså men vår versjon goes : "bake kake søte, dyppe den i fløte først i sukker så i vann, så kommer det en gammel mann som kaken ville smake som Mathea (hehe, her bytter vi jo ut etter barnets navn) skal bake.
komplett familie Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 jeg synger den slik; bake kake søte duppe den i fløte så i sukker så i vann så kom det en gammel mann som gjerne ville smake hi hi - for man må jo synge med den stemmen man har =) Glad han er for liten til å høre på tonefallet
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Bake kake søte dyppe den i fløte så i sukker så i vann så kom det en gammel mann og ville kaken prikke med ei lita stikke Står med ei gull stikke i barnesang boka men det får jeg ikke til å gå opp med min melodi i hvertfall. Har lært den delvis av stesønnen min som går i barnehagen også
Silje's mamma Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 Bake bake kake dyppe den i fløte først i sukker så i vann så kom det en gammel mann som ville kaken smake hihi:) Er mange barnesanger som jeg bare husker første vers.. så går fantasien til resten:)
Edelweis Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 har helt siden jeg var liten sunget klappe, klappe søte... hehe.. åsså resten av regla! der ser man forskjeller. vet at sambo sang akkurat det samme, så det må vel være det som er teksten her tl lands=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå