Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet, hvilken brystpumpe som er best? Av Chico eller Avant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også veldig på. Og om den bør være elektrisk, eller om det bare er tull. Noen som bruker oppbevaringsboksene og sånt som følger med? Er det enkle det beste, eller greit med alt ekstrautstyr?

Man får vel låne dette på sykehuset, eller er det noe som bør gå oppi den stooore bagen man tar med?

Skrevet

Jeg har kjøpt Chico Pumpen. Har hørt med flere her og alle annbefaler meg denne. Jeg har jo ikke prøvd den selv enda da, men stoler på det andre sier:)

Skrevet

MItt spørsmål er berre om du treng brystpumpe. Eg har to barn fra før og ei brystpumpe , avent, som er brukt svært lite. Går likefort å handmelke uansett kor elektrisk eller batteridreven den er. Dei få gangane ein har brukt for pumpe klarer ein seg med ein enkel type, eller handmelke.

Skrevet

Jeg kjøpte avent pumpe, og syns det bare var mas med den. Hele pumpe buisnissen var egentlig noe herk!

* Masse deler som skal kokes og tørkes og settes sammen og taes fra hverandre

* Det gjør vondt

* Det er ufattelig mye søl og spill av melk for meg iallefall)

* En hel kveld gikk med til å pumpe

* Jeg fikk etterhvert god teknikk på håndmelking og syntes det var greiere

* Jeg hadde ikke behov for å være borte fra mine spedbarn så mye i starten, og klarte meg fint med et par timer trening, et par timer på kafe, og etterhvert tre-fire timer ute på byen.... det var jo melk i frysen, men mirakuløst nok kom jeg ofte hjem akkurat når det var pupp-tid, selv om det kunen variere med et par timer! Og etter 9 mnd fikk han melkepulver om jeg var borte...

Jeg syns melkepumpen var blandt de tingene som var mest unødvendige. Men det var liksom helt vanvittig omågjøre på forhånd. Jeg tenker idag at jeg nesten var litt hjernevaska av all den pågående reklamen rettet mot blivende mødre!

lykketil -

Skrevet

Jeg bruker avent sin. Er veldig fornøyd! Men angrer på at jeg ikke kjøpte en elektrisk. Trodde ikke jeg skulle trenge å pumpe så mye.... Tok feil der. Må pumpe flere ganger per dag og det er pes!!!! Er nok enklere med en elekrtisk dersom man må pumpe ofte!

Skrevet

Da jeg fikk førstemann hadde jeg Avent sin manuelle håndpumpe (som jeg lånte fra en venninne), men fant fort ut av at jeg trengte en elektrisk pumpe i stedet. Gikk da til investering av Medela Mini Electric, og er kjempefornøyd med den. Pumpet raskt ut 200 ml fra ett bryst i dag, for hadde skikkelig brystspreng.

Skrevet

Medela elektrisk er vel den som har testet best tror jeg.

Jeg har Avent manuell og det har jeg ikke fått til. Så jeg anbefaler deg å kjøpe elektrisk pumpe. Det er ikke så vondt, du får ut mer fordi vakumet blir bedre og du bruker ikke så lang tid på å pumpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...