Gå til innhold

jeg kjenner noe!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei.

jeg er i 2 uke og kjenner masse liv...

har også lagt på meg 11 kilo.

ul fortalte at det ble en jente...

flere med mirakler i magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du er i 2. uke vet du ikke engang at du er gravid...

Det var jo litt synd da...

Gå en annen plass og grav deg ned........

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada. Jeg kjente masse spark i slutten av uke 1, og nå uke 5 har jeg masse rier. Satser på fødsel i uke 7. Så jeg har et mirakel jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! drit bra

Er også så lei av alle folka her inne som opplever de utroligste ting til de utroligste tider...

Noen må jo rett å slett være stokk dum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Att d går ann å vær så stupid i høvve... Du veit jo itj en gang om du e gravid....haha..Der baisa du på læggen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje hun har skrevet feil, ment å skrive uke 20 men så har 0 blitt borte på veien. Da er det i såfall rett etter ultralydtiden så det kunne stemme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho er vel in uke 12 da sikkert... Det burde dere skjønne, iallefall om dere skal ta vare på en baby... Om ikke i uke 12, så lengre enn uke 2..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er faktisk en spalte vi fleste er ganske ferske på!Synes det er helt greit at noen kanskje skriver eller lurer på noen merkelige ting.Og vi er vel voksene alle oss som er her ettersom vi er kommende mødre.Så vær så snill å spar dere for sånne tåpelige beskyldninger på folk.Meker jeg blir temmelig irritert når folk slenger dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tett i nøtta er det mulig å bli??

1 trimester, altså "skrivefeilen" ville vært 12 uker.... Å da er det ikke kjønnet synlig.

Dette er jo bare bullshit :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jeg som er HI:

synes det bare var viktig å påpeke at det jeg skrev var rett stavet og at det var ment som en ironi ovenfor alle de smågravide ungene som ser kjønnet på ungen på ul i uke 8...

latterlige småjenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kjip tosk du er. Jeg har ikke lest noen her inne som ser kjønn i uke 8. Da må jo en lege eventuelt si det til dem, eller hva? Og det er ingen lege dumme nok til å gjøre. Hold de spydige innleggene for deg selv, fjorttis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...