Gå til innhold

dere som har flere barn....var svangerskapene lik/ulik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

regner med dere er lei dette spørsmålet, men jeg syns det er litt spennende å høre. Jeg har hatt to veldig forskjellig svangerskap som ble to gutter....har dere hatt lik/ulik svangerskap?

Jeg tenker på magefasong, kvalm/svimmel, uren/ren hud, hårvekst økende/minkende på leggene, hodepine, andre plager, hjertelyd...osv

hvordan stemmer:

*kinesisk kart

*ringtest

*hjertelyd

*fødselsstripe

-i forhold til kjønn?

velger å være anonym på dette;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mine 3 gutter var svangerskapet helt likt. Kastet opp hver morgen og ferdig med det, hadde ingen plager, var i topp form, kun mage forran, huden var vanlig

Med siste som da ble jente, hadde uren hud, bekkenløsning, kvalm og oppkast hele veien, rund mage, mye vondt i hodet

Hjertelyd 140 på alle 4 ;o))

Skrevet

Jeg har hatt to forskjellige svangerskap. Fikk jente sist, og nå har to ultralyder sagt gutt.

1. gang hadde jeg

-det de kaller jente mage, ikke kvalm, uren hud, mindre hårvekst på leggene, ingen hodepine og hjertelyd på 150-160.

-kinesisk kart og hjertelyd stemte.

2. gang har jeg

-det de kaller guttemage, masse kvalm og svimmel, veldig fin hud, normal hårvekst på leggene, masse vondt i hode og hjertelyd på mellom 130-140.

-kinesisk kart og hjertelyd stemmer.

Men jeg har ikke tatt ringtesten eller fått fødselsstripe noen av gangene...

Skrevet

Jeg har hatt to veldig forskjellig svangerskap.

Førstemann var en gutt...

Ikke kvalm, lyst på sjokolade hle tiden, en del kviser, mye vondt i hodet, hjertelyd på 140 - 150, kinesisk kart sa gutt, typisk "guttmage"

Andremann som også en en liten gutt:

spydd ihele svangerskapet, særlig de første 4 mnd, ikke noen kviser, liten og rund mage, ikke lagtpå meg så mye som sist, hjertelyd på 150 - 170, kinesisk kart sier jente...

Alle svangerskap er ulike samme om det er gutt eller jente som ligger i magen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...