Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 regner med dere er lei dette spørsmålet, men jeg syns det er litt spennende å høre. Jeg har hatt to veldig forskjellig svangerskap som ble to gutter....har dere hatt lik/ulik svangerskap? Jeg tenker på magefasong, kvalm/svimmel, uren/ren hud, hårvekst økende/minkende på leggene, hodepine, andre plager, hjertelyd...osv hvordan stemmer: *kinesisk kart *ringtest *hjertelyd *fødselsstripe -i forhold til kjønn? velger å være anonym på dette;-)
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Med mine 3 gutter var svangerskapet helt likt. Kastet opp hver morgen og ferdig med det, hadde ingen plager, var i topp form, kun mage forran, huden var vanlig Med siste som da ble jente, hadde uren hud, bekkenløsning, kvalm og oppkast hele veien, rund mage, mye vondt i hodet Hjertelyd 140 på alle 4 ;o))
r-j-s 'nå er gutten vår her' Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Jeg har hatt to forskjellige svangerskap. Fikk jente sist, og nå har to ultralyder sagt gutt. 1. gang hadde jeg -det de kaller jente mage, ikke kvalm, uren hud, mindre hårvekst på leggene, ingen hodepine og hjertelyd på 150-160. -kinesisk kart og hjertelyd stemte. 2. gang har jeg -det de kaller guttemage, masse kvalm og svimmel, veldig fin hud, normal hårvekst på leggene, masse vondt i hode og hjertelyd på mellom 130-140. -kinesisk kart og hjertelyd stemmer. Men jeg har ikke tatt ringtesten eller fått fødselsstripe noen av gangene...
cec26 Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Jeg har hatt to veldig forskjellig svangerskap. Førstemann var en gutt... Ikke kvalm, lyst på sjokolade hle tiden, en del kviser, mye vondt i hodet, hjertelyd på 140 - 150, kinesisk kart sa gutt, typisk "guttmage" Andremann som også en en liten gutt: spydd ihele svangerskapet, særlig de første 4 mnd, ikke noen kviser, liten og rund mage, ikke lagtpå meg så mye som sist, hjertelyd på 150 - 170, kinesisk kart sier jente... Alle svangerskap er ulike samme om det er gutt eller jente som ligger i magen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå