koseputa Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Jeg jobber som sykepleier og regner med at jeg blir sykemeldt et par dager etter lapen. Har aldri vært sykemeldt tidligere og regner med at jeg vil få spm. når jeg kommer tilbake på jobb, hva sa dere til kollegaen hvis de spurte hvorfor dere var sykemeldte? Føler ikke at tiden er moden for å fortelle hva vi sliter med til kollegaer ennå... Hvor lenge ble dere sykemeldte?
Coma Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Hei igjen:-) Jeg sa til jobben at jeg skulle fjerne en cyste. Nesten sant da;-) Egentlig har de jo ikke noe med det, men jeg visste at det kom masse spørsmål så jeg tok en hvit løgn. Jeg var sykemeldt en uke. Jobber i barnehage, så jeg hadde ikke klart å gå på jobb før. Men hører også om de som bare er sykemeldt to-tre dager. Du har jo en ganske tung jobb da, så vær forberedt på en uke:)
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Er det så vondt at man må sykemelde seg etter vanlig Lap??? Huff... nå ble jeg mer bekymret. Jeg vil heller absolutt IKKE fortelle til noen at jeg sliter med å bli gravid. Hvertfall ikke den ufølsomme sjefen min. Huff... lurer på hva jeg skal si selv jeg nå.
Madam-mim Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Hadde lap i går. Sa til jobben at jeg skulle ha en liten operasjon, det kan jo være så mangt. De spurte ikke hva slags operasjon. jobben har ikke noe med hvorfor man er sykemeldt egentlig. Ordner seg det:)
74skytte Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Jeg sa jeg skulle fjerne noen cyster, siden det er ganske vanlig. Jeg opererte på en tirsdag, og ble sykemeldt ut uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå