-carina- Skrevet 12. februar 2007 #1 Del Skrevet 12. februar 2007 Alle dere som gir grøt, gir dere malt også? Har jo såvidt begynt med grøt, Karsten får nå 1/4 porsjon til "frokost". Har jo en bleie hver dag, så jeg har ikke begynt med malt enda... Så lenge systemet fungerer som det skal, så er det vel ikke nødvendig med malt?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #2 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg gir sviskepure jeg, det gjør susen det!! :-) 2-3 ts til hvert grøtmåltid. Skal malt gjøre samme nytten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #3 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg har i malt i mme på kvelden, men det er alt. Vet ikke om det har noen effekt,noen dager er hun hard i magen andre dager ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tæssejenta Skrevet 12. februar 2007 #4 Del Skrevet 12. februar 2007 Bruker evt litt sviskepuré eller pære. Har hørt at tarmen kan bli "avhengig" av malt, og at man derfor bør bruke sviske i stedet.. Men vet ikke om det stemmer da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 12. februar 2007 #5 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg ga han malt i hver flaske før han begynte med grøt. Nå når han får grøt får han en dæsj sviskesaft i morgengrøten. Får ennå malt i melken, men det er fordi han drikker mer da. Han liker bedre melk med malt enn ren melk. Fikk beskjed om at malten mister sin funksjon når en får grøt, så da var svisker mye bedre. Men har han normal mage, så trenger du jo ikke stresse med svisker og malt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bolla pinnsvin* Skrevet 12. februar 2007 #6 Del Skrevet 12. februar 2007 Vi har ikke gitt malt. Ble tipset om å ha litt soyaolje i grøten i stedet, for det setter ikke smak. Vi begynte med det fordi vi merket at Sigurd fikk litt vondt i magen, men tenker vi slutter med det snart, for nå funker det greit med "systemet". Så lenge det virker som om Karsten ikke plages, så vil jeg ikke tro dere trenger å bruke noe ekstra i maten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #7 Del Skrevet 12. februar 2007 Sofie får en t-skje i maten når det er banan i maten for det blir hun så hard av,ellers har vi ikke brukt noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 12. februar 2007 #8 Del Skrevet 12. februar 2007 Det er ja takk, begge deler, hos oss! 1/2 ts malt i grøten, og sviskejuice etter å ha fått grøt. Men det gulper hun veldig av, så snart skal jeg nok bytte om på rekkefølgen, ja;.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå