1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Hvor får du kjøpt risvelling da? Eller er det risgrøt du blander ut helt tynt? Gir du det på flaske? Litt nyskjerrig for kunne tenke meg å gi noe sånt når det er mi snuppe sin tur til noe mer enn bare mm. Er det på kveldstid du gir?
påske Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Hei! Har kjøpt Økologisk risgrøt/velling på helsekost, Demeter Holle. Jeg blader det med morsmelk som jeg har pumpet og litt kokt vann (blander helt tynt). Gir med teskje, kan også gis i flaske. Hvis du ikke blander med morsmelk, kan du blande det i morsmelkerstatning (bruksanvisning på pakke), finnes i samme merke. Både grøt og morsmelkerstatning er uten sukker og gluten. Jeg gir bare på kveldstid. Lykke til!
påske Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 ...glemte å nevne en ting, det kan være lurt å bare gi littegrann helt i starten, sånn at magen til babyen din venner seg til fastere føde enn bare melk.
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2007 Takk for tips... Klarer ikke pumpe meg jeg så kanskje jeg får kjøpe litt mme og da..... Får gå i helsekostbutikk i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå