Gå til innhold

Trim for damene!!


-carina-

Anbefalte innlegg

Og mens jeg går for å rydde litt, så kan dere damene trimme!!

 

Vi følger samme oppsett som før:

Knipe ett sekund, pause, knipe igjen... Gjenta ganger ti!

Ta en liten pause og så gjentar dere en gang til!

 

Når jeg kommer tilbake fra ryddingen vil jeg helst se at det er mange av dere som har vært flinke til å knipe!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøsses! Har du rukket å gå på ski i tillegg til kafè-tur... Det var jammen driftig! :o)

 

Trivelig å få hilse på deg, forresten! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, takk for treffen idag! Ja da, damen har mange jern i ilden! Idag var det skirenn for mellomsten - det er en løype på 200m for de som blir 5 år i år, men i påvente av nummerutdeling rakk vi jo å gå runden x antall ganger! Kan vel ikke si at jeg klarte å bli verken svett eller anpusten, men Hedda og jeg hadde noen artige knall og fall;-) blir mye ski og staver med en 5åring, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da har jeg trimmet nok for i dag:-) Koselig å møte deg i går tre små:-) Sprek du som fikk tid til skigåing og! Fant du noe fint på Fru Lyng? Jeg fant masse fine gutteklær, da jeg skulle betale, så jeg at det var enda mer butikk opp trappa og innover...Så endte opp med masse kule smokker og holdere i tillegg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ikke opp trappa og innover jeg - så ikke ut som om det var salg der, nei! Jeg har lett for å plukke med meg for mye fra sånne steder;-) Spesielt til hun på 5 som elsker å pynte seg! Men skapet hennes er fullt nok!

Men fant flere fine gensere til Nora, og bare en genser til Hedda (kostet 23 kroner, så den kunne hun få, syntes jeg...) Stakkars eldsten, får aldri noe han - en favorittgenser har han, og den vokste han vel egentlig fra ifjor... Får se om jeg kan finne en lik i en størrelse større, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant ingenting av klær til jentene mine, fant bare str 62 og det blir for lite, neste str var 110 og det blir alt for stort for eldste som bruker 80/86. Skulle hatt en bitte liten gutt, da hadde jeg funnet mye:-)

Blir nok Cubus, Lindex og H&M på jentene mine:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt masse til tantebarnet allerede..hehe...Hun er bare 20 år og vært sammen med samboeren under et år, så hun har absolutt ingenting. Så da har jeg unnskyldning til å ta av litt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...