Xenaen Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Ho ville at jeg skulle ta glykosebelastningsprøve i beg av mars fordi magemålet er såpass stort. Jeg ligger ei og ei halv rute over det grønne feltet, og har ligget over hele veien. Merker jo forskjellen sjøl, i forhold til de andre to ungene mine, men jeg trur vel egentlig ikke jeg har noe svangerskapsdiabetes eller noe, jeg bærer jenta bare langt framme. Men så synes jeg egentlig det er litt greit at de tar det alvorlig, for fra første til andre ungen min skiller det ett kilo - og jeg vil helst slippe å føde en unge på fem kg denne gang!! På ultralyd var det bare en unge, og jeg har ikke for mye fostervann. Ellers var alt normalt ved kontrollen, og det er jo godt å vite. Ikke at jeg bekymrer meg særlig heller.
Seriøst Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Syns det var en rar grunn til at hun ville ta den testen på deg.. Jeg lå over det grønne feltet forige graviditet og måtte ikke ta noe test... Trodde ikke det var noe sammenheng mellom litt høyt fundus mål og svangerskapsdiabetes. Ligger over gjennomsnittet denne gangen også, men må ikke ta test for d... Men det er jo bare en fordel å få være på den sikre siden!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå