Gå til innhold

Urinveisinfeksjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å, nå er jeg så lei!!!!! Nå har jeg hatt UVI i ett sett i 3 mnd, med antibiotika sammenhengende(bortsett fra 1 uke mellom hver ny kur). Jeg har av og til plager med det, men stort sett merker jeg ingenting, men min jordmor og lege vil at jeg skal bruke medisin da dem er redd for at bakteriene skal gå inn til barnet. Det jeg lurer på da, er om det ikke er farlig for babyen at jeg bruker så mye medisiner så lenge?? Ser jo ikke ut til at jeg blir kvitt det heller:-((...........drikker mye juice, vasker meg nedentil hver dag, skifter truseinnlegg flere ganger for dagen, da jeg har litt utflod(når jeg er hjemme bruker jeg ikke, for å "lufte" litt). Har fått beskjed om at tranebærkapsler ikke skal brukes av gravide, så nå er jeg tom for ideer...........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, stakkar deg! Høres jo ut som om du gjør alt som skal gjøres! Har du prøvd med c-vitaminer (ikke syrenøytrale?) Verdt et forsøk. Hvile kan jo også hjelpe. Varme - sitte med ei halvlitersflaske med varmvann mellom beina. Nei nå kommer jeg ikke på mer.

Skrevet

Vet du om tranebærjuice kan brukes istedetfor kapsler? I så fall er jo det verdt et forsøk- tranebær anbefales til og med av leger....

Skrevet

Jah, det mener jeg skal gå helt fint! Fordelen med kapsler er jo at de er litt mer konsentrerte, men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...